۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
۱۱ هزار واحد مسکونی در کرمانشاه ساخته می‌شود
استاندار کرمانشاه:

۱۱ هزار واحد مسکونی در کرمانشاه ساخته می‌شود

کرمانشاه - استاندار کرمانشاه از ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی در استان خبر داد و گفت: حوزه مسکن از پتانسیل‌ فراوانی برای به حرکت درآوردن چرخ تولید و ایجاد اشتغال برخوردار است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست شورای مسکن استان با بیان اینکه نشست‌های شورای مسکن در سال ۹۹ با رویکرد جهش تولید به طور منظم هر هفته برگزار می‌شود، اظهار داشت: مدیریت ارشد استان برای ساخت این ۱۱ هزار واحد در قالب طرح اقدام ملی برنامه ریزی و زمان بندی‌های لازم را انجام داده و به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد.

وی افزود: قرار است در طرح اقدام ملی هفت هزار واحد در قالب زمین دولتی و پنج هزار و ۶۰۰ واحد نیز در قالب مالکیت خصوصی مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد و از این ۱۲ هزار و ‌۵۰۰ واحد در مجموع ۹ هزار واحد واجد شرایط ساخت، انتخاب می‌شود.

استاندار کرمانشاه افزود: این ۹ هزار واحد از امتیاز تخفیف از سوی شهرداری و نظام مهندسی در زمینه خدماتی همچون صدور پروانه، طراحی نقشه و دیگر خدمات برخوردار هستند. همچنین ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای هر واحد در نظر گرفته شده که در مجموع یک شرایط مناسبی در این زمینه شکل گرفته است.

بازوند خاطرنشان کرد: همچنین دو هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر نیمه کاره فاقد متقاضی وجود دارد که در قالب این طرح اقدام ملی با شرایط مناسبی به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی افزود: همچنین تعداد سه هزار و ۸۴۲ واحد مسکن مهر در سطح کرمانشاه در مراحل پایانی ساخت هستند که طبق برنامه امسال به مردم واگذار می‌شوند.

کد خبر: ۱۷٬۱۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha