۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
افتتاح ۱۱ پروژه با اعتبار ۱۶۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در ملایر
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

افتتاح ۱۱ پروژه با اعتبار ۱۶۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در ملایر

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: همزمان با هفته دولت در شهرستان ملایر ۱۱ پروژه با مبلغ ۱۶۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، علی سهرابی بیدار در آیین افتتاح پروژه‌های برق شهرستان ملایر ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: این شهرستان متشکل از دو امور مرکزی و نواحی با مجموع ۲۰۸ روستا بوده و به ۱۳۲ هزار و ۱۷۵ مشترک شهری و روستایی خدمت‌رسانی می‌کند.

وی افزود: طول شبکه‌های فشار متوسط شهرستان ملایر به طور یک هزار و ۷۷۹ کیلومتر و طول شبکه فشار ضعیف آن یک هزار و یک هزار و ۲۷۹ کیلومتر و تعداد پست‍‌های تغذیه‌کننده این شهرستان سه هزار و ۸۲ دستگاه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد شبکه فشار ضعیف شهرستان ملایر بالغ بر ۶۱۴ کیلومتر به کابل خودنگهدار تبدیل شده است، گفت: در اولین سال هفته دولت سیزدهم، شرکت توزیع نیروی برق استان همدان پروژه‌های خوبی را به ثمر رسانده است.

وی اظهار کرد: به مناسبت این ایام در شهرستان ملایر ۱۱ پروژه با مبلغی معادل ۱۶۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد که شامل نیرورسانی به صنایع، خانه کارگری، چاه‌های کشاورزی و... است.

سهرابی‌بیدار با بیان اینکه در بخش توسعه شهری با احداث بیش از ۲.۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف شهری با هزینه ۶ میلیارد ریال اقدام شده است، افزود: در بخش اصلاح و بهینه شبکه‌های روستایی نیز بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: توسعه چاه‌های کشاورزی و صنایع با نصب ۲۷ دستگاه ترانسفورماتور و احداث بیش از ۵ کیلومتر شبکه هوایی با مبلغ ۵۲ میلیارد ریال به ثمر رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: در راستای کنترل بار و پایداری مستمر برق شبکه‌ای نیز ۶ دستگاه کلید هوشمند از نوع سکسیونرهای RTUدار با هزینه ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نصب شده است.

وی یادآور شد: برای پایداری بار منطقه جنوب استان و کنترل بار این منطقه مرکز دیسپاچینگ و فوریت‌های برق جنوب استان به مرکزیت ملایر با مبلغ ۴۵ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

کد خبر: ۱۷۱٬۵۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha