۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
انتقاد از افزایش قیمت بلیط اتوبوس‌ها در ایام اربعین
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد

انتقاد از افزایش قیمت بلیط اتوبوس‌ها در ایام اربعین

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در شرایطی که مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و با هزاران امید برای شرکت در مراسم اربعین راهی عراق می‌شوند روا نیست که اینگونه نرخ بلیط ها افزایش پیدا کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، اصغر سلیمی، به افزایش نرخ بلیط اتوبوس برای سفر به مقصد مرزهای کشور جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی (ع)، گفت: وزیر راه وشهرسازی اعلام کرد که به دلیل خالی بازگشتن اتوبوس هایی که به مقصد پایانه‌های مرزی حرکت می‌کنند، نرخ بلیط‌ها را تا ۷۵ درصد افزایش خواهد داد، این میزان افزایش قیمت به شدت مردم را تحت فشار قرار داده و هزینه سفر آنها را افزایش می‌دهد. چرا که طبق برآوردها هم اکنون نرخ بلیت در مسیر تهران - مهران بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است که با افزایش ۷۵ درصدی حدود ۵۲۵ هزار تومان می‌شود که بسیار بالا است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایطی که مردم با مشکلات متعدد اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و با هزاران امید برای شرکت در مراسم اربعین حسینی(ع) راهی عراق می‌شوند روا نیست که اینگونه نرخ بلیط ها افزایش پیدا کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد: شرایط مالکان و رانندگان اتوبوس ها کاملا قابل درک است لذا در این شرایط وزارت راه و شهرسازی باید تدابیری اتخاذ کند که نه به زائران اربعین حسینی(ع) و نه به رانندگان اتوبوسی که در این مسیرها تردد دارند، فشار مضاعفی تحمیل شود.

کد خبر: ۱۷۱٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha