۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳
تحقق وعده ها مطالبه اصلی مردم از دولت
یادداشت؛

تحقق وعده ها مطالبه اصلی مردم از دولت

تبریز- عمل به وعده ها و تحقق برنامه ها و شعارهای دولت مطالبه به حق مردم است که با هزاران امید در پای صندوق های رای به دولت رای داده اند، این جمله بخشی از یادداشت طاهر خیری روزنامه نگار برای بازار است.

طاهر خیری؛ بازار: دوم تا نهم شهریور هر سال به مناسبت شهادت شهیدان رجائی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده است. این مناسبت بهانه ای فراهم می کند تا عملکرد دولتمردان مورد نقد و مداقه قرار گیرد، به خصوص آنکه دولت سیزدهم رویکردش را مردمی بودن و در متن مردم بودن اعلام کرده است.

این در حالیست که متاسفانه رابطه بین ملت و دولت به دلیل عملکرد ضعیف دولت قبلی مخدوش و سرمایه اجتماعی آسیب دید. حال دولت سیزدهم در تلاش است این خلاء را با تلاش بیشتر و خدمت بی منت به مردم پر کند و امید به آینده و حل مشکلات اقتصادی را نوید دهد.

واقعیت این است که مردم می خواهند حضور میدانی مسئولان را در بین خودشان لمس کنند و آنرا پررنگ ببینند که خوشبختانه این امر را در بین مدیران دولت سیزدهم شاهد هستیم. مردم باید به یقین و اطمینان برسند که مسئولان به فکر حل مشکلات آنان هستند و تنها دغدغه شان دغدغه مردم است.

البته این شرط لازم است و کافی نیست. عمل به وعده ها و تحقق برنامه ها و شعارهای دولت مطالبه به حق مردمی است که با هزاران امید در پای صندوق های رای به آنان رای داده اند. در این میان مردم آذربایجان شرقی نیز پیگیر مطالبات شان از رئیس جمهور و دولت سیزدهم هستند تا عملی شدنشان را به عینه ببینند.

همانطور که رئیس جمهور گفته اند آذربایجان شرقی باید به مرکز تولید، صادرات و تجارت کشور تبدیل شود. به نظر می رسد با فعال شدن دیپلماسی اقتصادی در استان و حضور افراد کاربلد در بدنه مدیریتی این خطه در حال محقق شدن می باشد. چه حضور هیات های تجاری کشورهای همسایه در استان و نیز سفر هیات های تجاری استان به کشورهای منطقه موید این مطلب است.

آذربایجان شرقی یکی از قطب های صنعتی و اقتصادی کشور است و حضور بخش خصوصی در این استان مایه مباهات بوده و یک نعمت محسوب می شود. امید می رود با بهره برداری از طرح های عمرانی و اقتصادی و نیز کلنگ زنی طرح های جدید در هفته دولت شاهد رونق بیش از پیش اقتصادی استان باشیم.

دولت سیزدهم در طول یک سال اخیر دستاوردهای زیادی به خصوص در زمینه اقتصادی داشته است و امروز شاهد کنترل نقدینگی، رشد پایه پولی و از همه مهمتر مهار تورم فزاینده می باشیم. بازگشت بسیاری از واحدهای تولیدی راکد و تعطیل شده به چرخه تولید و تلاش شبانه روزی دولتمردان برای رفع مشکلات اقتصادی گواه آن است که مسئولان صادقانه در حال خدمت به مردم و کشور هستند.

کد خبر: ۱۷۰٬۸۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha