۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
بازی دو سر برد دامنه نوسان در کنار جدول زمانبندی مشخص
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازار مطرح کرد؛

بازی دو سر برد دامنه نوسان در کنار جدول زمانبندی مشخص

علی بهشتی روی کارشناس بازار سرمایه گفت: افزایش دامنه نوسان اتفاقی مثبت است که سازمان بورس باید آن را با یک جدول زمانبندی مشخص انجام دهد.

سمیه شوریابی؛ بازار: با پیشنهاد شرکت بورس و فرابورس و تصویب هیئت مدیره سازمان بورس، دامنه نوسان در بازار اول بورس و فرابورس، یک درصد دیگر افزایش یافت و به مثبت و منفی ۷ درصد رسید، این مصوبه از دوشنبه هفته آتی، ۷ شهریور ماه برای نمادهای شرکت‌های پذیرفته شده در بازار اول بورس و فرابورس اجرایی خواهد شد.

علی بهشتی روی مدیر عامل کارگزاری مهرآفرین در این خصوص اظهار داشت: این موضوع اتفاقی مثبت است که باید ادامه پیدا کند و چه بهتر که سازمان بورس این برنامه را در یک جدول زمانبندی مشخص حتی از این زمان به بعد انجام دهد که اهالی بازار بتوانند آن را به عنوان هر نقطه نظر و ریسکی که دارند در نظر بگیرند.

بازی دو سر برد دامنه نوسان در کنار جدول زمانبندی مشخص

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه افزود: افزایش دامنه نوسان را در بازه زمانی خواهیم داشت و این موضوع دارد پیگیری و عملیاتی می‌شود و با همین سرعت باید نیز اتفاق بیفتد.

اگر عرضه های اولیه با جدول زمانبندی همراه باشند و از قبل اطلاع رسانی شود، بازار خود را با آن مطابقت می‌دهد و مشکلی پیش نمی آید.

بهشتی روی با اشاره به عرضه های اولیه و جلوگیری از پیامدهای بعد از آن خاطر نشان کرد: بحث دیگر، عرضه های اولیه است که باید در یک جدول زمانبندی به اهالی بازار انعکاس داده شود، احتمال دارد در شش ماهه دوم سال بازاری بهتر نسبت به شش ماهه اول داشته باشیم و اگر دوباره قرار باشد که شاهد افزایش عرضه های اولیه باشیم قطعاً مخالفین صف می‌کشند که قرار است پول از بازار خارج شود در صورتیکه اگر این عرضه های اولیه نیز با جدول زمانبندی همراه باشند و از قبل اطلاع رسانی شود، بازار خود را با آن مطابقت می‌دهد و مشکلی پیش نمی آید.

کد خبر: ۱۷۰٬۸۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha