۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکونی، بیمارستان، مدارس و مساجد در شهرهای جدید
مدیرکل توسعه مسکن شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد

آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکونی، بیمارستان، مدارس و مساجد در شهرهای جدید

مدیرکل توسعه مسکن شهرهای جدید گفت: مجموعه شهرهای جدید تعدادی کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی را در برنامه دارد که شامل ۵۰۰ واحد مسکونی جزو برنامه شرکت عمران شهرهای جدید است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید مهدی میرجوادی مدیرکل توسعه مسکن شرکت عمران شهرهای جدید در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص برنامه‌های افتتاح شرکت عمران شهرهای جدید در هفته دولت اعلام کرد: مجموعه شهرهای جدید تعدادی کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی را در برنامه دارد که شامل ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر جدید سهند و ۹ پروژه مسکونی در شهر جدید هشتگرد، و شبکه آب و فاضلاب شهر جدید مجلسی در استان اصفهان جزو برنامه شرکت عمران شهرهای جدید است.

میرجوادی همچنین از افتتاح تصفیه فاضلاب پردیس نیز خبر داد و افزود: از دیگر افتتاح های هفته دولت توسط شهرهای جدید، سه مدرسه دبستان و دبیرستان، مجتمع تجاری الوند یک و ۴، مسجد حضرت قاسم در پردیس، و دو مدرسه در شهر جدید بهارستان افتتاح خواهند شد.

وی توضیح داد: کلنگ‌زنی بیمارستان شهر جدید بهارستان که با همکاری شرکت عمران شهرهای جدید و مجموعه وزارت بهداشت انجام می‌شود. پروژه تعاونی مسکن سپاه و ناجا نیز در بهارستان افتتاح خواهد شد.

مدیرکل توسعه مسکن شرکت عمران شهرهای جدید اعلام کرد: علاوه بر افتتاح‌ها و آغاز عملیات اجرایی، موضوع آماده‌سازی پروژه های نهضت ملی مسکن در کنار این کار انجام خواهدشد که در گام نخست ۱۰۰ هزار واحد کلنگ زنی شده و در گام دوم ۱۰۰ هزار واحد دیگر فعالیت آماده سازی آنها آغاز خواهد شد.

کد خبر: ۱۷۰٬۶۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha