۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۷
اتاق‌های بازرگانی برای رفع مشکلات اقتصادی نقشی محوری دارند| تشکیل کمیته تولید و صادرات خرما
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

اتاق‌های بازرگانی برای رفع مشکلات اقتصادی نقشی محوری دارند| تشکیل کمیته تولید و صادرات خرما

خرمشهر- خانی، معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: اتاق‌های بازرگانی برای کمک به رفع مشکلات اقتصادی نقشی محوری دارند.

علی خانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اتاق‌های بازرگانی حلقه وصل دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی هستند و همچنین ضرورت دارد همه موارد و مسائل اقتصادی از این طریق به اطلاع مدیران دستگاه‌های مربوطه برسد.

وی با تاکید بر اینکه اتاق‌های بازرگانی برای کمک به رفع مشکلات اقتصادی نقشی محوری دارند، افزود: آسیب شناسی موارد اقتصادی، انجام اقدامات کارشناسی و پژوهشی و همچنین پیشنهاد راهکار برون رفت از آن جزء انتظارات از اتاق‌های بازرگانی است.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به وضعیت خرمای خوزستان، توضیح داد: معضلات جدی در حوزه صادرات خرمای خوزستان وجود ندارد و سازمان منطقه آزاد اروند نیز آمادگی رفع معضلات موجود را دارد.

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: لازمه این امر تشکیل کمیته تخصصی و دائمی تولید و صادرات خرما است که امیدواریم با محوریت اتاق بازرگانی خرمشهر و حضور نمایندگان فعالان اقتصادی و دستگاه‌های ذیربط به زودی این مهم راه‌اندازی شود.

کد خبر: ۱۷۰٬۶۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha