۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
 اجرای طرح بازرسی نظارت بر نانوایی های گلستان | با متخلفان برخورد می شود
مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان خبرداد؛

اجرای طرح بازرسی نظارت بر نانوایی های گلستان | با متخلفان برخورد می شود

گرگان- حسام، مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان، گفت: به منظور اجرای دقیق تر قانون و پیشگیری از تخلفات، طرح بازرسی و نظارت بر نانوایی های گلستان همزمان با سراسر کشور اجرا شد.

تقی حسام در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه با نانوایان متخلف برخورد می شود، اظهار کرد: اجرای طرح بازرسی از نانوایی های استان همزمان با سراسر کشور از ۲۹ مرداد ماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها به ویژه در تولید نان و استفاده از دستگاه کارت خوان هوشمند، پرداخت هزینه نان سامان دهی شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح هوشمندسازی خرید و فروش نان مزیت های فراوانی دارد، خاطرنشان کرد: برای ارزیابی بیشتر و حُسن نظارت بر عملکرد نانوایی ها، طرح بازرسی یک هفته ای با هدف پیشگیری از تخلفات نانوایی ها اجرا می شود.

حسام ادامه داد: در این طرح تخلفاتی مانند گران فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه و خرید خارج از ضابطه آرد مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان با بیان اینکه این طرح به منظور شفاف سازی خرید و میزان مصرف نان انجام می شود، یادآور شد: اهداف این طرح بررسی نظارت بر اجرای طرح هوشمند سازی شبکه توزیع آرد و نان در واحد های صنفی، خبازی نوع یک، نوع دو و سوپر آزاد خواهد بود.

کد خبر: ۱۶۹٬۵۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha