۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸
 ۶۷ میلیارد تومان پروژه بخش فاضلاب گلستان طی هفته دولت افتتاح می شود
مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان:

 ۶۷ میلیارد تومان پروژه بخش فاضلاب گلستان طی هفته دولت افتتاح می شود

گرگان- حیدریان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: ۶۷ میلیارد تومان طرح های قابل افتتاح و بهره برداری در حوزه جمع آوری فاضلاب طی هفته دولت در گلستان اجرا می شود.

ایرج حیدریان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: طرح جهاد آبرسانی در گلستان توسط وزارت نیرو در شهرها و روستاهای مختلف این استان در حال اجرا و پیشرفت های محسوسی داشته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: حفر و تجهیز ۳۰ حلقه چاه، ایجاد خط انتقال و شبکه توزیع به طول هزار و ۲۹۱ کیلومتر، ایجاد ۷۲ مخزن با ظرفیت ۲۲ هزار مترمکعب و ساخت ۱۰ ایستگاه پمپاژ از جمله عملیات های منظور شده در طرح آب رسانی در گلستان است.

حیدریان ادامه داد: در قالب طرح جهاد آبرسانی ۶۱۴ میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی ۴۳۲ روستای استان گلستان با جمعیت ۳۷۰ هزار نفر برای ۳۰ ماه هزینه می‌شود.

وی تاکید کرد: تولید و مصرف آب در گلستان پنج هزار و ۵۶۷ لیتر بر ثانیه بوده که با توجه به جمعیت استان نیاز به هفت هزار و ۲۲۸ لیتر بر ثانیه است و به عبارتی هزار و ۶۶۱ لیتر بر ثانیه کمبود منابع تامین برای آب شرب داریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: ۳۶ طرح برای آغاز عملیات اجرایی در هفته دولت با رقم ۱۹۱ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که ۱۵۲ کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال آب و ۶ باب مخزن به حجم ۵ هزار و ۶۰۰ متر مکعب برای ۲۲ هزار و ۷۲۶ خانوار را شامل می شود.

حیدریان در خصوص فاضلاب هم عنوان کرد: ۶۷ میلیارد تومان طرح های قابل افتتاح و بهره برداری در حوزه جمع آوری فاضلاب طی هفته دولت در گلستان اجرا می شود.

کد خبر: ۱۶۹٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha