۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
گردهمایی بزرگ هنرمندان و صنعتگران فرش دستباف در تهران

گردهمایی بزرگ هنرمندان و صنعتگران فرش دستباف در تهران

همزمان با برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف، هنرمندان، صنعتگران، بافندگان، بازرگانان و دیگر دست‌ اندرکاران این حوزه گردهم می آیند تا زمینه های توسعه تولید، عرضه و صادرات فرش را بررسی کنند.

بازار؛ گروه اصناف و بازرگانی: همزمان با برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف، هنرمندان، صنعتگران، بافندگان، بازرگانان و دیگر دست‌ اندرکاران این حوزه گردهم می آیند تا زمینه های توسعه تولید، عرضه و صادرات فرش دستباف کشورمان را بررسی کنند.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف، همزمان با این رویداد که از ۳۱ شهرماه به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد، انواع دستبافته های مناطق مختلف کشور به نمایش گذاشته خواهد شد
در این نمایشگاه بیش از ۴۸۰ شرکت تولیدی و صادراتی هصنعت فرش دستباف کشور حضور و مشارکت دارند و گنجینه‌ای از قالی های دستباف، مهم‌ترین کالای فاخر ایرانی و آثار کم نظیر بافندگان و هنرمندان ایرانی را به نمایش می گذارند.
در بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران؛ انواع فرش های دستباف مناطق مختلف ایران در اندازه ها و رنگ های مختلف، قالی و قالیچه، تابلو فرش های مختلف و دیگر دست بافته های هنرمندان ایرانی عرضه شده و فضایی بسیار متنوع و رنگارنگی را در معرض دید مخاطبان قرار داده می شود که چشم هر بیننده ای را خیره خواهد کرد.
قرار است همزمان با برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران؛ چندین هیات بازرگانی و تجاری از کشورهای مختلف جهان با حضور در محل نمایشگاه، ضمن بازدید از تولیدات فرش دستباف کشورمان، با تولیدکنندگان و فروشندگان ایرانی وارد مذاکرات تجاری شوند.
نمایشگاه فرش دستباف ایران، مهمترین نمایشگاه فرش دستباف جهان محسوب میشود که هر ساله با برگزاری آن؛ هیئت ها، تجار و بازرگانان از نقاط مختلف جهان در نمایشگاه حضور می یابند.
بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران با تمرکز بر موضوع های تخصصی و صادراتی و همچنین فروش داخلی برپا می شود و در فضایی بالغ بر ۳۸ هزار متر مربع و در ۱۰ سالن نمایشگاهی برپا می شود، بهترین فرش های عتیقه و معاصر کشورمان در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
افزایش صادرات در کنار فروش داخلی، معرفی ظرفیت های این بخش اقتصادی، برنامه ریزی برای حل مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود این صنعت، ایجاد بستر های مناسب برای سرمایه گذاری های داخلی و خارجی، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی دست اندرکاران با محصولات، نوآوریها و ظرفیت های موجود، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقای کیفیت تولید و ایجاد ارتباط مستقیم و رو در رو میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران از ۳۱ مرداد تا ۶ شهریور ماه به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

کد خبر: ۱۶۹٬۴۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha