۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
شرکت‌های دانش بنیان به بخش‌های تولیدی ورود پیدا کنند
استاندار همدان:

شرکت‌های دانش بنیان به بخش‌های تولیدی ورود پیدا کنند

همدان-استاندار همدان با بیان اینکه مجموعه شرکت‌های دانش بنیان باید به بخش‌های تولیدی ورود پیدا کنند،گفت: فرایند تولید توسط شرکت‌های دانش بنیان باید کیفیت و بهره‌وری را بالابرده و هزینه ها را کاهش دهد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، در راستای حمایت از تولیدکنندگان و پیگیری مسایل و مشکلات صنایع و طرح‌های تولیدی، به طور مستمر تشکیل می‌شود.

وی بابیان اینکه کمک به رفع مشکلات صنایع تولیدی در راستای توسعه و رشد اقتصادی کشور مهم‌ترین ماموریت مدیران اجرایی کشور است، گفت: شرکت‌های تولیدی با اشتغالزایی بالا که به واسطه شیوع ویروس کرونا یا تحریم‌ها آسیب دیده‌اند پس از بررسی دقیق مورد حمایت ستاد تسهیل قرار می‌گیرند.

استاندار همان با تاکید بر اینکه نیروی انسانی برای واحدهای تولیدی یک سرمایه است، اما ایمنی مقدم بر کار است، افزود: محیط کار باید برای کارگر ایمن باشد و اگر در محیط کار نابسامانی وجود دارد این مشکل از طریق کارفرما حل شود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه مجموعه شرکت‌های دانش بنیان باید به بخش‌های تولیدی ورود پیدا کنند، گفت: فرایند تولید توسط شرکت‌های دانش بنیان به نحوی اصلاح شود که کیفیت و بهره‌وری بالا رود و هزینه‌ها کاهش یابد.

وی با تاکید بر اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان باید در سال حداقل یک تا دو دستاورد ارائه دهند، گفت: کیفیت محصولات این شرکت ها باید با کیفیت و بهره وری بالا و قیمت مناسب قابل رقابت با محصولات خارجی باشد.

وی اضافه کرد: حضور مدیر عامل واحدهای تولیدی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان الزامی است زیرا افرادی که مسئولیت دارند باید حتما در ستاد تسهیل حضور یابند و سازمان صمت باید به افراد غیر مرتبط اجازه حضور ندهد.

کد خبر: ۱۶۹٬۴۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha