۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
آخرین فراخوان سایتها و نرم افزارها برای حضور در رقابتهای بین المللی WSA

آخرین فراخوان سایتها و نرم افزارها برای حضور در رقابتهای بین المللی WSA

با تمدید مهلت، تولیدکنندگان محتوای الکترونیکی، اپ، سایت و فعالیت‌های زیرساختی ICT حداکثر تا یکم شهریور ماه برای ارسال آثار خود به مرحله کشوری رقابتهای WSA1401 فرصت دارند.

به گزارش بازار، احسان ریاضی اصفهانی دبیر رقابتهای دستاوردهای رایانه‌ای ایران (مقدماتی UN WSIS Award 2022) با بیان این مطلب افزود: پس از داوری مقدماتی، آثار برتر به عنوان نمایندگان ایران به رقابت‌های جهانی دستاوردهای رایانه‌ای فرستاده می‌شوند تا با نمایندگان 186 کشور جهان رقابت کنند.

ریاضی اصفهانی ادامه داد: جشنواره جهانی زیر نظر سازمان ملل متحد برگزار می‌شود که دوره‌های گذشته حضور ایران در رقابتهای دستاوردهای رایانه‌ای جهان تاکنون تنها سه اثر علمی و محتوایی از ایران توانسته اند در میان آثار برتر جهان قرار گیرند. این رقابتها در صورت حضور موفق و با پشتوانه قوی موجب شناخت بهتر دنیا از توانمندی‌های کشور و به دنبال آن افزایش صادرات رایانه‌ای و موفقیت بیشتر شرکت‌ها و متخصصان ایرانی در ارایه اپ‌های بین‌المللی می‌شود.

گفتنی است که: جشنواره جهانی دارای هشت شاخه است که شامل محیط زیست و انرژی‌ سبز، یادگیری و آموزش، سلامتی و رفاه، مشارکت دولت و شهروندان، توانمندسازی، کسب‌وکار وتجارت، سکونتگاه‌های هوشمند و شهرسازی و فرهنگ و گردشگری است.

برای حضور در مرحله مقدماتی این دوره رقابتهای بین المللی، اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی می توانند به صورت رایگان و آنلاین با مراجعه به سایت WSA.ir یا آدرس iranwsa.com و مطالعه شرایط شرکت در این رقابتها حداکثر تا یکم شهریور ماه اقدام فرمایند.

کد خبر: ۱۶۸٬۳۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha