۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
فعالان اقتصادی از کارشکنی‌های سازمان منطقه آزاد اروند گلایه دارند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

فعالان اقتصادی از کارشکنی‌های سازمان منطقه آزاد اروند گلایه دارند

خرمشهر- فیصلی، رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر گفت: سازمان منطقه آزاد اروند با اتاق‌های بازرگانی آبادان و خرمشهر تعامل ندارد و فعالان اقتصادی از کارشکنی‌هایی که در این سازمان انجام می‌شود گلایه دارند.

هانی فیصلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به روز خبرنگار اظهار کرد: با گسترش و توسعه ابراز رسانه‌ای، ورود رسانه‌های زرد به دنیای مجازی نیز بیشتر شده و چنانچه خبرنگاران وظیفه شناس بتوانند مسیر صحیح را انجام دهند کاری ارزشمند و ستودنی است.

وی افزود: واقعیت نگری، بهره گیری از متن جذاب، همراهی و دلسوزی با مردم در انعکاس رنج‌ها، دردها و مشکلات راز ماندگاری در جذب مخاطب رسانه‌ها است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر با اشاره به رویکرد سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: تعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اتاق بازرگانی خرمشهر در دوره قبل مدیریتی این سازمان، بسیار مطلوب و در حد گسترده بود ولی پس از تغییرات ایجاد شده و روی کار آمدن مدیران فعلی، میزان تعامل کاهش شدیدی پیدا کرد.

فصیلی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد اروند با اتاق‌های بازرگانی آبادان و خرمشهر و همه فعالان تعامل ندارد و فعالان اقتصادی از کارشکنی‌هایی که در این سازمان انجام می‌شود گلایه دارند.

وی با اشاره به تفویض ماده ۶۵ به سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سازمان منطقه آزاد اروند در حد و اندازه‌ای که برای دو شهر آبادان و خرمشهر باشد عزم جدی دارد یا ندارد. قبل از تفویض اختیارات حاکمیتی نیز می‌توانستند اقدام کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر بیان کرد: تا زمانی که برای تصدی امور تجاری منطقه از مسئولان دارای تحصیلات مرتبط استفاده نشود هیچ تغییری صورت نمی‌گیرد و مشکل آنجا است که افراد منصوب شده تخصص لازم اقتصادی را ندارند.

فیصلی اظهار کرد: وقتی مسئولان اقتصادی و حتی دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور به اروند سفر می‌کند، سازمان منطقه آزاد اروند هیچگونه اطلاعی به ما نمی‌دهد. فرمانداری خرمشهر نیز مزید بر علت شد و به نقش پارلمان بخش خصوصی بی توجه است.

وی عنوان کرد: جلسات سازمان منطقه آزاد اروند با نماینده ولی فقیه و دیگر مسئولان در مرز شلمچه با موضوع اقتصاد و همچنین صادرات و واردات برگزار می‌شود ولی هیچگونه دعوتی از اتاق بازرگانی خرمشهر انجام نمی‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر گفت: سازمان منطقه آزاد اروند شاید از هر شش جلسه، یک جلسه از ما دعوت می‌کند.

کد خبر: ۱۶۷٬۸۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha