۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
قیمت تمام شده گوشت برای عشایر  اصفهان به صرفه نیست
استاندار اصفهان:

قیمت تمام شده گوشت برای عشایر اصفهان به صرفه نیست

اصفهان - مرتضوی، استاندار اصفهان گفت: قیمت تمام شده گوشت برای عشایر اکنونبه صرفه نیست و لازم است ستاد تنظیم بازار استان اصفهان به رفع این دغدغه توجه کافی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار بازار سیدرضا مرتضوی در حاشیه سفر به چادگان در جمع عشایر این شهرستان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رونق تولید اظهار داشت: تولید را فقط نمی‌توان در صنعت جستجو کرد بلکه در حوزه دامداری و کشاورزی ارزشی بس والا دارد.

وی با اشاره به اهمیت امنیت غذایی در سطح کشور ابراز داشت: جهان هم‌اکنون در یک بحران غذایی به رس می برد اما با این وجود با تلاش دامداران و کشاورزان داخلی شرایط کشور مناسب است.

رفع دغدغه‌های تولیدکنندگان استان اصفهان

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه تمام تلاش دولت فراهم آوردن زمینه مناسب برای تولیدکنندگان است، تصریح کرد: از این رو به دغدغه تولیدکنندگان می‌پردازیم و تمام تلاش خود را برای رفع آنها به کار می بندیم.

وی با اشاره به دغدغه عشایر چادگان مبنی بر قیمت گوشت گفت: گوشت یکی از مهمترین اقلام غذایی است و از این رو باید قیمت خرید و تمام شده گوشت به نحوی باشد که این برای عشایر که همان تولیدکنندگان هستند به صرفه باشد.

مرتضوی با اشاره به اینکه این موضوع را در شورای تعزیرات و ستاد تنظیم بازار استان مطرح می کنیم، افزود: مشکلات زیاد است اما نباید از نعمت های فراوانی که خدا به ما داده است غفلت کنیم.

مشکلات عشایر به حداقل برسد

وی با اشاره به اینکه باید نگاهمان به آینده همراه با امید باشد، افزود: تمام تلاش مسئولان شهرستان و استان این است که مشکلات عشایر به حداقل برسد چراکه عشایر عزیز یکی از ارکان مهم جمعیتی و منشا خدمات زیادی برای دولت و مردم هستند.

استاندار اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دغدغه دیگر عشایر این منطقه مبنی بر استقرار ایستگاه پمپاژ دولت آباد خاطرنشان کرد: این موضوع را هم با مدیران برق و آب استان مطرح می‌کنیم تا ه به زودی مرتفع شود.

مشکلات و بحران کم آبی مربوط به منطقه چادگان نیست

وی با بیان اینکه مشکلات و بحران کم آبی مربوط به منطقه چادگان نیست، اظهار داشت: این موضوع کشوری و حتی جهانی است ولی می توان با اقداماتی سنجیده در جهت کاهش اثرات سو بحران کم آبی حرکت کرد.

کد خبر: ۱۶۷٬۵۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha