۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
ظرفیت صادرات خدمات فنی و مهندسی ایران به قزاقستان
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ظرفیت صادرات خدمات فنی و مهندسی ایران به قزاقستان

آبادان- کردزنگنه، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان بر ظرفیت صادرات خدمات فنی و مهندسی ایران به قزاقستان تاکید کرد.

اسدالله کردزنگنه در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امیدوارم برای کشور قزاقستان به آن هدفگذاری و نقشه راهی که ترسیم کرده‌ایم برسیم.

وی با اشاره به نمایشگاه روزهای آینده قزاقستان در حوزه نفت، افزود: از شرکت‌های نفتی و خدمات فنی و مهندسی در منطقه دعوت می‌کنم حتما در این نمایشگاه شرکت کرده و توانمندی خود را معرفی کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان با تاکید بر اینکه قزاقستان در حوزه انرژی کمبودهای شدیدی دارد، عنوان کرد: بیشترین تجهیزات و حتی نیروی کار در قزاقستان از طریق واردات انجام می‌شود و همین موضوع فرصت خوبی برای ورود و فعالیت کشورمان است.

کردزنگنه توضیح داد: با توجه به اینکه هزینه تمام شده خرید محصولات و همچنین تامین نیرو از ایران برای کشور قزاقستان ارزان‌تر است یک شرایط ایده آل تلقی می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های حمل و نقل منطقه آزاد اروند، بیان کرد: این منطقه از نظر حمل و نقل ترکیبی دارای ظرفیت است و برای رساندن نفت به دریای خلیج فارس و دریای آزاد نیازمند سرمایه‌گذار هستیم.

کد خبر: ۱۶۷٬۳۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha