۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
توسعه و بهینه‌سازی شبکه توزیع برق استان سمنان ۹۲ درصد افزایش داشته است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سمنان:

توسعه و بهینه‌سازی شبکه توزیع برق استان سمنان ۹۲ درصد افزایش داشته است

سمنان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سمنان گفت: توسعه و بهینه‌سازی شبکه توزیع برق در سال ۹۸ نسبت به سال قبل از آن، ۹۲ درصد افزایش یافت که امیدواریم این افزایش کیفی و کمی در سال ۹۹ نیز تداوم یابد.

سید محمد موسوی زاده در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه توسعه و بهینه‌سازی شبکه توزیع سال گذشته ۹۲ درصد بیش از سال ۹۷ بوده است، تاکید کرد: این توسعه نشان از ارتقای وضعیت برق رسانی و توسعه شبکه الکتریسته در سطح استان سمنان دارد که با تلاش شبانه روزی فعالان صنعت برق میسر شده است.

وی با بیان اینکه امید است این توسعه در سال ۹۹ نیز تداوم یابد، افزود: جامعه طی سال گذشته ۸۵ میلیارد تومان صرف توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق استان سمنان شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سمنان با بیان اینکه توسعه کیفی در راستای پاسخ‌گویی به نیازهای آینده یک راهبرد در شرکت برق است، ابراز کرد: در طراحی و بهره‌برداری طرح های برق رسانی در سطح استان کیفیت برق رسانی به جامعه در اولویت قرار دارد.

موسوی زاده از کاهش ۴۰ مگاواتی برق مصرفی استان سمنان در سال ۹۸ نسبت به سال پیش از آن خبر داد و گفت: کاهش و صرفه جویی در مصرف برق، جز در سایه همراهی و همکاری مردم با شرکت برق میسر نخواهد شد.

کد خبر: ۱۶٬۷۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha