۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸
تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور به گلستان تا ۱۴۰۳ | ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار تزریق شد
در گفتگو با بازار بیان شد؛

تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور به گلستان تا ۱۴۰۳ | ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار تزریق شد

گرگان- سید النگی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با اشاره به تزریق ۱۲ هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال اعتبارات سفر به پروژه های عمرانی استان، گفت: تخصیص نهایی اعتبارات تا سال ۱۴۰۳ طول می کشد.

سیدمحمدرضا سیدالنگی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: طی سفر ریاست جمهور به گلستان برای ۵۴۸ پروژه و ۱۱۴ طرح رقمی معادل ۱۲ هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان افزود: در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۱۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبارات سفر جذب شد که بیشتر آن در بخش آب و برق بود زیرا در این زمینه مشکلات عدیده‌ای داشتیم.

وی گفت: پنج هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال در حوزه آب و برق، هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال در پروژه های جهاد کشاورزی و دو هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال در حوزه راهداری اختصاص یافت یعنی می توان گفت که ۶۰ درصد اعتبارات اختصاص یافته در سال اول به این سه وزارتخانه بوده است.

سیدالنگی بیان کرد: ۵۴۸ پروژه با پیشرفته بیش از ۵۰ درصد در گلستان داریم و بیشتر اعتبارات سفر به این پروژه ها هدایت شد تا هر چه سریع تر مورد بهره برداری مردم قرار بگیرد.

وی ادامه داد: این پروژه ها در حین و زمان سفر مصوب شده و بعد از سفر هم پیشنهاداتی دادیم که هنوز به استان ابلاغ نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان افزود: اعتبارات سفر رئیس جمهور به گلستان تا سال ۱۴۰۳ به طور کامل به استان اختصاص داده خواهد شد.

کد خبر: ۱۶۶٬۹۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha