۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
شاهد سیاست دوگانه آمریکا در مقابل ایران هستیم| صنعت پتروشیمی را تحریم می‌کنند، برای خرید نفت التماس
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

شاهد سیاست دوگانه آمریکا در مقابل ایران هستیم| صنعت پتروشیمی را تحریم می‌کنند، برای خرید نفت التماس

عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد آمریکایی طی سالیان متمادی تلاش کردند از فروش نفت و محصولات پتروشیمی ایران جلوگیری کنند اما اکنون مشاهده می شود آنها التماس می کنند نفت ایران را خریداری کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی علیزاده، در خصوص تحریم های اخیر وزارت خزانه‌داری آمریکا در حوزه پتروشیمی، گفت: سیاستمداران آمریکایی در مقابل ایران به زانو درآمده اند و نمی دانند باید چه کاری انجام دهند.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع آنها طی سالیان متمادی تلاش کردند از فروش نفت و محصولات پتروشیمی ایران جلوگیری کنند اما اکنون مشاهده می شود آنها التماس می کنند نفت ایران را خریداری کنند.

وی ادامه داد: همچنین باید اذعان کرد افزایش صادرات محصولات نفتی و پتروشیمی جمهوری اسلامی یکی از دلایل خوبی است که نشان می دهد تحریم های واشنگتن بی اثر است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: به عبارتی می توان اذعان کرد تحریم برخی اشخاص یا شرکت ها به دلیل همکاری و تعامل با ایران در حوزه فروش محصولات نفتی، ترفند وزارت خزانه داری ایالات متحده است زیرا بسیاری از آنها در گذشته نیز با عنوان مختلف تحت محدودیت های ظالمانه قرار داشته اند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشخبتانه امروز شاهد توسعه همکاری های ایران با کشورهای منطقه برای افزایش گاز هستیم که این مهم نیز بیانگر شکست سیاست فشار حداکثری علیه جمهوری اسلامی است.

کد خبر: ۱۶۶٬۹۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha