۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
صدور مجوز فعالیت شرکت‌های کارگزاری دریایی و بندری
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر عنوان کرد

صدور مجوز فعالیت شرکت‌های کارگزاری دریایی و بندری

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی گفت: همه مجوزهای کسب و کار این سازمان از طریق پنجره واحد دولت الکترونیکی قابل دریافت است.

به گزارش بازار، سعید خورسندی گفت: از زمان راه اندازی سامانه درگاه ملی بالغ بر ۳۵۴ مورد درخواست صدور مجوز به این سامانه ارسال شده که حدود ۱۰ درصد از این مجوزها صادر شده است.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی گفت: همه مجوزهای ۱۸ گانه‌ای که سازمان بنادر صادر می‌کند هم اکنون در درگاه ملی دولت هوشمند قابل دسترس است که مهم‌ترین آن مجوزهای مربوط به کارگزاران و امور مربوط به خدمات فنی مهندسی دریا و بنادر است.

سعید خورسندی همچنین از عرضه تمام خدمات این سازمان از طریق درگاه واحد خدمات الکترونیک دولت هوشمند خبر داد و گفت: این درگاه از ۳ سال قبل آغاز به کار کرد.

خورسندی با بیان اینکه مجوزهای مربوط به کشتیرانی و تخلیه بار از طریق سامانه قابل دریافت است ‌گفت: این سامانه همه خدمات مورد نیاز مشتریان در حوزه‌های بندری و دریایی و دریافت‌های مجوزهای مورد نیاز کاربران اعم از مجوزهای مورد نیاز مهندسی و خدمات مربوط به کالا را انجام میدهد.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی گفت: خدمات الکترونیکی این سازمان در سه حوزه امور حاکمیتی، کالا و کشتی عرضه می‌شود.

خورسندی گفت:در حوزه بندری نیز از طریق سامانه جامع بندری همه خدمات بخش‌های مختلف دریایی به کاربران ارایه می‌شود.

کد خبر: ۱۶۶٬۷۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha