۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
۶ کار تولیدی پر سود که نمی دانستید!!

۶ کار تولیدی پر سود که نمی دانستید!!

آیا از دنبال کار گشتن خسته شده اید؟ آیا تا بحال درباره کار تولیدی پر سود تحقیق کرده اید؟ آیا شما هم به فکر راه اندازی شغل در خانه هستید؟

به گزارش بازار، آیا از دنبال کار گشتن خسته شده اید؟ آیا تا بحال درباره کار تولیدی پر سود تحقیق کرده اید؟ آیا شما هم به فکر راه اندازی شغل در خانه هستید؟ اگر الان در جایی مشغول به کار هستید، از درآمد شغلتان راضی هستید یا در فکر این هستید که خودتان یک کسب و کار پر درآمد راه اندازی کنید؟ اگر شما هم دغدغه راه اندازی کار تولیدی پر سود دارید، به این مقاله خوش آمده اید. ما در این مقاله ایده هایی به شما می دهیم که بتوانید یک کار تولیدی پر سود راه اندازی کنید. با ما همراه باشید.

درباره کسب و کار خانگی کوچک و پر سود

تا همین چند سال پیش، کار کردن فقط یک تعریف داشت و چیزی نبود جزء اینکه با طلوع آفتاب از خواب بیدار شویم و بعد از ۸ تا ۱۰ ساعت کار کردن در بیرون از خانه، خسته به خانه برگردیم و دوباره فردا روز از نو روزی از نو. البته این کار ها بد نیستند مخصوصا اگر استخدام باشید، از مزایای شغلی زیادی هم بهره مند می شوید اما به نظر شما راه اندازی یک کسب و کار مستقل و پر درآمد بهتر است یا کار کردن برای دیگران به ازای دریافت حقوق ماهانه ثابت؟

کسب و کار های خانگی پر سود به شما کمک می کنند که از مهارت ها، توانمندی ها، وقت و انرژی خود استفاده بهینه داشته باشید و بهترین درآمد را کسب کنید و از همه مهم تر اینکه با پیشرفت کار خود، درآمدتان بیشتر و بیشتر شود. برای کار تولیدی پر سود، هیچ بازه درآمدی وجود ندارد و هر چقدر که در حوزه کاری خود موفق تر باشید، به همان اندازه حقوق خواهید داشت.

معرفی کار های تولیدی پر سود

از لیست مشاغل خانگی پردرآمد برای راه اندازی کار تولیدی پر سود، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

دست سازه ها از لیست مشاغل خانگی پردرآمد

از جمله تولیدات خانگی پر سود، دست سازه ها یعنی صنایع دستی هستند. این دسته شامل اقلام متنوعی مانند دستباف ‌ها، شمع سازی، سوزن‌ دوزی، بافتنی، انواع سازه‌ های تزئینی مانند مجسمه ‌ها و... هستند که بین ما ایرانی ها فروش خوبی هم دارند.

برای راه اندازی کسب و کار در حوزه صنایع دستی اگر مهارتی ندارید اصلا ناامید نشوید چرا که می توانید با هزینه مناسب، دوره بگذرانید و بعد از اینکه وارد کار شدید، هزینه ای را که برای آموزش داده اید در کمتر از یکماه به دست می آورید.

دست سازه ها دو مزیت دارند مزیت اول این است که می توانید پس از حرفه ای شدن، هنرآموز حضوری و آنلاین بگیرید که خود یک شغل پر سود محسوب می شود و دومین مزیت این است که دست سازه ها در فضای مجازی مثل اینستاگرام بسیار دیده می شوند و شما می توانید از این طریق، هنر خود را به نمایش بگذارید و مشتری جذب کنید.

کار تولیدی پر سود با خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی

با خرید یک دستگاه تولید لیوان کاغذی، یک کار تولیدی پر سود در خانه برای خودتان دست و پا کنید. لیوان های کاغذی امروزه استفاده زیادی دارند و توانسته اند جای لیوان های مضر پلاستیکی را بگیرند. کافیست در مناسبت های خاصی شعبان یا محرم به بیرون بروید و ببینید که مصرف لیوان کاغذی چقدر بالاست. در تالارها، رستوران ها، مهمانی ها، جشن ها و مراسمات هم از لیوان کاغذی استفاده می شود.

بنابراین تولید لیوان کاغذی یک کار تولیدی پر درآمد محسوب می شود و نیاز به هیچ تخصص و مهارتی هم ندارد. فقط یک دستگاه تولید لیوان کاغذی احتیاج دارید و یک نفر اپراتور که با دستگاه کار کند.

مراحل تولید لیوان کاغذی در خانه به این صورت است که مواد اولیه و کاغذی که تهیه شده اند، روکش دار می شوند و سپس ورقه های کاغذی روکش دارد شده، توسط ابزار مخصوصی در اندازه های متوسط برش داده می شوند.

دستگاه های پیشرفته تولید لیوان کاغذی قابلیت چاب بر روی لیوان ها را دارند ولی اگر دستگاه به این تکنولوژی مجهز نباشد، باید یک دستگاه چاپ هم در کنار دستگاه تولید لیوان کاغذی داشته باشید تا طرح های مختلف را روی لیوان چاپ کند.

مرحله بعد از روکش دار و طرح دار کردن لیوان، فرمدهی به آنهاست. شکل لیوان در این مرحله مشخص می شود و سپس پشت سر هم پرس می شود. بعد از اینکه لیوان آماده شد و در جایگاه مخصوص قرار گرفت، توسط اپراتور از روی دستگاه برداشته می شود و نوبت بسته بندی کردن آن است.

برای خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی باید مواردی را مد نظر داشته باشید که عبارتند از :

  • اندازه دستگاه : اگر کارگاه بزرگی ندارید، در خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی به ابعاد آن توجه کنید که در کارگاه جا شود.

  • وزن دستگاه : ممکن است کارگاه شما به صورتی باشد که نیاز به جابجایی دستگاه داشته باشید بنابراین باید در زمان خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی وزن آن را هم مد نظر قرار دهید.

  • تعداد تولید در دقیقه : در زمان خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی از فروشنده بپرسید که دستگاه قابلیت تولید چند لیوان در دقیقه را دارد.

  • تنظیمات دستگاه : در خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی توجه داشته باشید که تنظیمات مخصوصی داشته باشد و کار کردن با آن به راحتی انجام بگیرد.

کار تولیدی پر سود با خرید دستگاه اسکاج بافی

یک دستگاه اسکاج بافی بخرید و برای خودتان کسب و کار خانگی پر درآمد مهیا کنید. این دستگاه قادر است روزانه ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ اسکاج تولید کند و شما را به درآمد عالی برساند.

دستگاه اسکاج بافی، سیم ظرفشویی را دور تا دور اسکاج می بافد تا شکل اسکاج اصلی درآورده شود و در پایان هم خودش بسته بندی را انجام می دهد و اسکاج را حاضر و آماده فروش، تحویل شما می دهد.

۶ کار تولیدی پر سود که نمی دانستید!!

پرورش ماهی زینتی و آکواریومی از لیست مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان و خانم ها

پرورش ماهی زینتی و آکواریومی از جمله لیست مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان و خانم ها است که به چشم نمی آید و می تواند بسیار پر سود باشد. تکثیر و پرورش بعضی ماهیان زینتی مثل گوپی، سیچلاید و گلدفیش در فضای کوچک خانه به راحتی امکان پذیر است و فقط کافیست چند آکواریوم داشته باشید.

پرورش قارچ از لیست مشاغل خانگی پر درآمد

پرورش قارچ هم یکی از لیست مشاغل خانگی پردرآمد است و اگر بتوانید یک انباری یا اتاق در منزل خود برای اینکار فراهم کنید، در زمان کمی به بهره برداری مالی خواهید رسید و هر چقدر که فضای بیشتری در اختیار داشته باشید، می توانید حجم بیشتری قارچ سفارش دهید.

قبل از شروع به پرورش قارچ درباره شرایط آن به خوبی تحقیق کنید. از جهت نحوه درآمد زایی هم اگر محصول خوبی داشته باشید، فروشگاه های مواد غذایی، فست فودی ها و رستوران دار ها تبدیل به مشتریان ثابت شما خواهند شد.

کار تولیدی پر سود با تولید کالاهای چرمی

تولید کالاهای چرمی ایده ای دیگر برای کسب و کار است زیرا همانطور که می دانید، محصولات چرمی گران هستند ولی تولید آن در خانه و فروش به مغازه ها و مشتریان، سود زیادی به همراه دارد. کالاهایی مثل کیف، کفش، کیف پول، کمربند، اکسسوری ‌های متنوع و بسیاری کالاهای دیگر که می‌توانید در کارگاه خود تولید کنید و به فروش برسانید.

۶ کار تولیدی پر سود که نمی دانستید!!

مزایای راه اندازی کارگاه تولیدات خانگی پر سود

کار در منزل شامل کارهایی است که شما بر اساس مهارت و تخصص خود و همچنین با در نظر گرفتن نیاز یک یا چند کارفرما، به صورت پروژه ای کار کنید. یعنی تمام کار ها را در خانه انجام می دهید و نیازی به حضور در محل کار نیست. از مزایای راه اندازی کارگاه تولیدات خانگی پر سود عبارتند از :

  • نیازی به بیرون رفتن از خانه نیست

کار در منزل اسمش روی کار است، نیاز به رفتن سرکار مشخصی ندارد و این شما هستید که تایم کاری را تعیین می کنید. برای مثال اگر طراح سایت هستید، می توانید بر اساس پیشنهاداتی که به شما می شود، یک یا چند کار را انتخاب کنید.

  • آزادی عمل دارید

با راه اندازی کارگاه تولیدی در خانه، آزادی عمل خواهید داشت زیرا شما کارمند نیستید و صاحب کسب و کار خودتان هستید.

  • زمان بندی کار دست خودتان است

با سیستم کار در خانه، زمان بندی کار دست خودتان خواهد بود و می توانید ۶ صبح کار را شروع کنید تا ۴ عصر یا ۱۲ ظهر شروع کنید تا ۹ شب. البته باید به وقت مشتری هم احترام بگذارید و طوری زمان بندی کنید که در تاریخ مشخص، سفارشات را تحویل دهید.

  • سقف درآمد ندارید

کار تولیدی پر سود هیچ سقف درآمدی ندارد یعنی برای شما یک حقوق ثابت ماهانه تعیین نمی شود و این تلاش و پشتکار شماست که مشخص می کند چقدر درآمد داشته باشید.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم از مشاغل تولیدی پر سود صحبت کنیم و راهنمای شما عزیزان در زمینه راه اندازی کار تولیدی پر سود باشیم. شرکت ایران کاپ به آدرس اینترنتی www.cup-iran.ir با ۱۰ سال سابقه تامین و فروش انواع دستگاه های صنعتی ازجمله دستگاه تولید لیوان کاغذی آماده ارائه مشاوره رایگان برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی پرسود می باشد.

کد خبر: ۱۶۶٬۷۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha