۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
شرکت سازنده پنجره های یو پی وی سی در گلستان محکوم شد
مدیرکل تعزیرات گلستان:

شرکت سازنده پنجره های یو پی وی سی در گلستان محکوم شد

گرگان- حسام، مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: شرکت سازنده پنجره های یو پی وی سی در گلستان در حق شاکی خصوصی و دولت محکوم شد.

تقی حسام در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: براساس شکایت شاکی خصوصی و گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان مبنی بر این که در ساخت پنجره مرتکب تقلب شده موضوع در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی گرگان مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: هیات مذکور، پس از احضار متهم و بررسی مستندات و اجرای تشریفات قانونی و براساس شواهد و قرائن ارتکاب تخلف متهم را به اتهام تقلب در ساخت پنجره یو پی وی سی محرز دانست.

وی بیان کرد: لذا نامبرده به استناد قانون به پرداخت مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و به پرداخت مبلغ ۵۳۰ میلیون ریال بابت جبران خسارت وارده در حق شاکی خصوصی محکوم و رأی صادره در شعبه دوم تجدیدنظر تعزیرات حکومتی مرکز استان هم مورد تائید قرار گرفت.

حسام از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی، بهداشتی، داروی و درمانی، صنفی، قاچاق کالا و ارز و غیره موضوع را از طریق تلفن ۱۳۵ و یا سامانه اینترنتی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی و یا از طریق تلفن ۱۲۴ به سازمان صمت گزارش کنند.

کد خبر: ۱۶۶٬۴۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha