۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
ناهماهنگی دولت در اجرای طرح جهش تولید مسکن مشهود است
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس:

ناهماهنگی دولت در اجرای طرح جهش تولید مسکن مشهود است

فرخی میکال، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: متأسفانه هنوز همکاری بین دستگاهی برای اجرای قانون جهش تولید مسکن شکل نگرفته است.

به گزارش بازار، رسول فرخی میکال در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۲ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:‌ طرح جهش تولید مسکن مهمترین وعده دولت انقلابی است اما تاکنون همکاری بین دستگاهی و بین بانک‌ها برای اجرای آن شکل نگرفته است. در بخش‌هایی از شهرستان‌ها زمین برای ساخت مسکن شناسایی نشده است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی افزود: بخشی از جامعه که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، تکلیف آن‌ها در این طرح چه خواهد شد.

وی در ادامه خطاب به وزیر جهاد کشاورزی درباره مطالبات چای کاران گفت:‌ انتظار می‌رود وزارت جهاد کشاورزی مطالبات چای‌کاران را پرداخت کند. یکی از مهمترین محورهای اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید ملی به خصوص در حوزه کشاورزی است. براساس قانون ممنوعیت واردات برنج در فصل برداشت، باید جلوی ترخیص برنج‌های وارداتی گرفته شود.

فرخی خطاب به وزیر آموزش و پرورش نیز اظهار کرد: از وزارت آموزش و پرورش انتظار می‌رود نسبت به تعیین تکلیف آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی اقدام کنند. همچنین وزیر بهداشت باید در خصوص بیمارستان شهرستان سیاهکل و بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان تعیین تکلیف کند.

کد خبر: ۱۶۶٬۳۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha