۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
پرداخت ۴۹ درصد وجوه و مطالبات کشاورزان گندم کار استان همدان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

پرداخت ۴۹ درصد وجوه و مطالبات کشاورزان گندم کار استان همدان

همدان - بکایی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان از پرداخت ۱۹ هزار و ۲۹ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران همدان خبر داد و گفت: ۴۹ درصد از وجوه و مطالبات کشاورزان گندم کار پرداخت شده است.

سیدمسعود بکایی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مطالبات کشاورزانی که تا تاریخ ۲۶ تیرماه اسناد تحویل گندم آنها به بانک کشاورزی ارسال شده، پرداخت شده است، گفت: تاکنون ۲۷۹هزار و ۵۸۸تن گندم از کشاورزان استان همدان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی گندم خریداری شده از کشاورزان تا هشتم مردادماه امسال ۳۲ هزار و ۳۹۶ میلیاردریال است، افزود: در حال حاضر ۱۹هزار و ۲۹ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران همدان پرداخت شده است.

بکایی با بیان اینکه در مجموع ۴۹ درصد از وجوه و مطالبات کشاورزان پرداخت شده است، اضافه کرد: میزان خرید گندم توسط مراکز دولتی ۱۳ هزار و ۸۷۲ تن و میزان خرید گندم توسط کارخانجات ۱۷ هزار و ۹۶۹ تن بوده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان میزان گندم خریداری شده توسط سیلوهای بخش خصوصی را ۱۳۲ هزار و ۹۹ تن اعلام کرد و گفت: میزان خرید گندم توسط تعاونی‌های روستایی ۱۱۵ هزار و ۶۴۸ تن بوده است.

کد خبر: ۱۶۵٬۴۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha