۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
توسعه صادرات از طریق خرده‌فروشی‌های آنلاین
مدیرعامل شرکت ملی پست مطرح کرد

توسعه صادرات از طریق خرده‌فروشی‌های آنلاین

مدیرعامل شرکت ملی پست در مراسم اختتامیه هفته تجارت الکترونیک اصفهان، از توسعه صادرات از طریق خرده‌فروشی‌های آنلاین با استفاده از شبکه عظیم پست جهانی خبر داد.

به گزارش بازار، محمود لیائی در مراسم اختتامیه هفته تجارت الکترونیک اصفهان ۱۴۰۱، با بیان اینکه ایران دارای ۱۵ کشور همسایه با بیش از ۵۵۰ میلیون نفر جمعیت است، تأکید کرد: با اکثر این کشورها در حال مبادلات تجاری هستیم و ورود به عرصه خرده‌فروشی آنلاین فرامرزی با استفاده از شبکه عظیم پست جهانی می‌تواند راه جدیدی به‌سوی گسترش صادرات غیرنفتی ایران باشد.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت ملی پست در این آیین با تأکید بر توسعه بازارگاه‌های متصل به سامانه تجارت الکترونیک پست باهدف ارائه خدمات هوشمند به مشتریان افزود: ثبت حداکثری این مرسولات در سامانه تجارت الکترونیک باهدف شفاف‌سازی آمار در دستور کار است.

لیائی همچنین از توسعه خرده‌فروشی آنلاین از طریق ارائه خدمات ارزش‌افزوده با همکاری تیم‌های مستقر در مرکز نوآوری پست اصفهان خبر داد و گفت: در حال حاضر پروژه‌های مهمی از طریق مراکز نوآوری پست در استان‌های مختلف علی‌الخصوص اصفهان به دبیرخانه مرکزی جهت بررسی ارسال شده که بخشی از آن‌ها در حال دریافت مجوزهای شروع کار هستند.

معاون وزیر ارتباطات با تأکید بر لزوم ارتقای کیفی مرکز نوآوری پست اصفهان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود استانی عنوان داشت: سرویس‌های جدید و بسترهای موردنیاز آن برای توسعه با مشارکت بخش خصوصی ایجاد خواهد شد.

هفته تجارت الکترونیک اصفهان از ۱ تا ۸ مرداد ۱۴۰۱ باهدف افزایش ارزش کسب‌وکارهای اصفهان از مسیر ابزار تجارت الکترونیک برگزار و کسب‌وکارهای استان اصفهان در چهار سطح تولیدکنندگان، فعالان تجارت الکترونیک، فعالان اقتصادی و کسب‌وکارهای خانگی مخاطبین این رویداد ملی بودند. بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران، شرکت‌های زیرساخت و سازمان‌های دولتی و خصوصی از این رویداد حمایت کردند.

کد خبر: ۱۶۵٬۲۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha