۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
خرید تضمینی ۲۷۳ هزار و ۸۰۶ تن گندم از کشاورزان استان همدان
مدیرکل غله استان همدان اعلام کرد:

خرید تضمینی ۲۷۳ هزار و ۸۰۶ تن گندم از کشاورزان استان همدان

همدان - بکایی، مدیرکل غله‌ و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: ۲۷۳ هزار و ۸۰۶ تن گندم از آغاز فرآیند خریدتضمینی از کشاورزان استان همدان خریداری شده است.

مسعود بکایی در گفتگو با خبرنگار بازار عنوان کرد: ۲۷۳ هزار و ۸۰۶ تن گندم از آغاز فرآیند خریدتضمینی از کشاورزان استان همدان خریداری شده است.

وی بهای کل گندم خریداری شده در استان همدان را ۳۱ هزار میلیارد و ۷۲۶ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: تاکنون ۱۶ هزار و ۲۹ میلیارد ریال از این مبلغ پرداخت و مابقی نیز به تدریج به حساب کشاورزان واریز می شود.

بکایی عنوان کرد: کشاورزان شهرستان رزن با ۸۰ هزار و ۷۴۰ تن بیشترین میزان گندم تولیدی را به مراکز خرید تضمینی استان تحویل داده اند و شهرستان نهاوند نیز با ۶۰ هزار و ۴۳۷ تن گندم تحویل شده در رده دوم قرار دارد.

مدیرکل غله‌ و خدمات بازرگانی استان همدان افزود: میزان خرید گندم در شهرستان اسدآباد ۴۳ هزار و ۲۲۲ تن، کبودرآهنگ ۴۴ هزار و ۹۳ تن و همدان نیز ۱۲ هزار و ۱۹ تن است.

بکایی با بیان اینکه ۵۲ مرکز خرید تضمینی گندم در استان همدان فعال شده است، گفت: از این تعداد دو مرکز خرید دولتی و مابقی مراکز مربوط به بخش خصوصی و مباشرین تعاونی روستایی و کارخانجات آرد است که تا پایان شهریور کار خرید تضمینی گندم از کشاورزان را انجام می دهند.

کد خبر: ۱۶۵٬۱۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha