۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۴
جاده پشتیبان مواکب شلمچه مهیای بهره‌برداری شد
رئیس قرارگاه زیرساخت ستاد اربعین اروند:

جاده پشتیبان مواکب شلمچه مهیای بهره‌برداری شد

شلمچه- طمیمیان، رئیس قرارگاه زیرساخت، پشتیبانی و فناوری اطلاعات ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند از ایجاد جاده پشتیبانی برای مواکب خدمت‌رسان در مرز شلمچه خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، قدرت‌الله طمیمیان شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از تأسیسات و زیرساخت‌های پایانه مرزی شلمچه با اشاره به ایجاد مسیر پشتیبانی مواکب خدمت‌رسان اظهار کرد: جاده‌ای در جهت دسترسی و پشتیبانی و تردد خودروهای مواکب، در نظر گرفته شده که از چند ماه گذشته وظیفه ایجاد و احداث آن به یکی از دستگاه‌ها محول شده بود اما متاسفانه پس از اینکه ارگان مورد اشاره در احداث این جاده ناکام ماند، این مسئولیت به سازمان منطقه آزاد اروند محول شد.

وی عنوان کرد: با آگاهی از فرصت زمانی موجود تا آغاز فرآیند اربعین حسینی، به این جمعبندی رسیدیم که جاده را به شرایطی نزدیک کنیم که تردد را تسهیل بخشیده و از چالش‌های مواکب بکاهد.

رئیس قرارگاه زیرساخت، پشتیبانی و فناوری اطلاعات ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند توضیح داد: بر این اساس در حال حاضر جاده پشتیبان مواکب به شرایط بهره‌برداری رسیده و مهیای تردد، خدمت‌رسانی و پشتیبانی از مواکب است.

طمیمیان خاطرنشان کرد: تنها نیازی که در این میان احساس می‌شود، انجام اقداماتی از سوی اداره آبفای استان خوزستان است تا بر اساس آن لوله‌های عرضی پساب فاضلاب مواکب از عرض این مسیر عبور داده تا پسماند فاضلاب مواکب موجب انسداد طریق و ایجاد خلل در کار پشتیبانی نشود.

کد خبر: ۱۶۴٬۹۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha