۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۰
وزارت تعاون، به اعتراض افراد درحذف یارانه نقدی رسیدگی کند
رئیس کمیته هدفمندی یارانه‌ها در مجلس:

وزارت تعاون، به اعتراض افراد درحذف یارانه نقدی رسیدگی کند

رئیس کمیته هدفمندی یارانه‌ها در مجلس گفت: وزارت تعاون، در راستای رسیدگی به اعتراض حذف شدگان یارانه نقدی، به نظر مجلس عمل نکرده و کمیسیون برنامه وبودجه واقتصادی پیگیر این مسئله است.

به گزارش بازار، محمد رضا میرتاج الدینی با تاکید بر اینکه وزارت تعاون، به اعتراض افراد درحذف یارانه نقدی رسیدگی کند اظهار داشت: مجلس موضوع یارانه نقدی در زمینه حذف وجاماندگان را همچنان پیگیری میکند.

نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه به نظر مجلس و حتی شخص ریس جمهور عمل نکرده است چرا که آقای رئیسی مبنی بر پرداخت یارانه تا ۹ دهک را اعلام کردند.

میرتاج الدینی با بیان اینکه بطور نمونه شخصی که برای درمان به خارج از کشور سفر کرده و یارانه وی قطع شده گفت: مواردی مشابه در بحث حذف یارانه نقدی وجود دارد که افراد منزل خود را فروخته ویا بازنشسته ایی خودرویی خریداری کرده که به استناد گردش مالی یارانه خانوارها قطع شده که گزارشات آن‌ها به ما رسیده است و سازمان مربوطه باید با دقت به اعتراضات رسیدگی کند.

رئیس کمیته هدفمندی یارانه‌ها با اشاره به اینکه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هم اکنون توسط سرپرست اداره می‌شود تاکید کرد: اگر این وزارتخانه اطلاعات دقیقی به مجلس ندهد، نمایندگان از ابزار نظارتی همچون سوال واحضار استفاده میکنند وکمیسیون بردجه واقتصاد پیگیری میشود و باید مشکلات را به زودی حل کنند.

کد خبر: ۱۶۴٬۸۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha