۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷
بررسی مشکلات قایقرانان بندرترکمن| سهمیه سوخت بزودی واریز می شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

بررسی مشکلات قایقرانان بندرترکمن| سهمیه سوخت بزودی واریز می شود

گرگان- سیدالنگی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با اشاره به بررسی مشکلات قایقرانان بندرترکمن، گفت: با پیگیری های انجام شده سهمیه سوخت این قایقرانان بزودی به صورت قانونی به آنها داده می شود.

سید محمدرضا سیدالنگی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: با توجه به پیگیری هایی انجام شده سهمیه سوخت قایقرانان بندرترکمن به زودی به صورت قانونی به آنها داده می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان افزود: اعضای شرکت تعاونی بندرترکمن نسبت به سهمیه بندی سوخت و نداشتن آن گلایه مند بودند که خوشبختانه این موضوع را در سفر اخیر به این شهرستان مطرح کردیم.

وی گفت: همچنین مکاتباتی در ارتباط با این موضوع به شرکت نفت ارسال شده و آنها هم مصوبه ای را در خصوص این موضوع صادر کرده و پس از ابلاغ به فرمانداری بندرترکمن به زودی سهمیه سوخت قایقرانان به صورت قانونی و با مجوز از طرف فرمانداری به اتحادیه آنها داده می شود.

سیدالنگی ادامه داد: به دلیل اینکه تمامی فرآیندهای این کار در شرکت نفت انجام می شود و با توجه به معذوریت ها از نظر تکنولوژی، نمی توان برای آن زمان تعیین کرد، ولی در اسرع وقت پیگیری این سهمیه به آن ها داده می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان در خصوص موضوع عقب نشینی آب خلیج گرگان و مشکلات ایجاد شده برای قایقرانان هم بیان کرد: در بازدید اخیری که به اتفاق استاندار در تهران با مدیر عامل سواحل و بنادر کشور داشتیم، این موضوع مطرح کردید و قرار بر این شد تا طول اسکله های بندرترکمن و بندرگز با هزینه دولت و توسط سازمان بنادر کشور پیشروی داشته باشد.

کد خبر: ۱۶۴٬۷۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha