۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
ضرورت افزایش مجتمع های بین راهی در یزد| بیشترین نیاز در محور یزد – کرمان احساس می‌شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

ضرورت افزایش مجتمع های بین راهی در یزد| بیشترین نیاز در محور یزد – کرمان احساس می‌شود

یزد- رستگاری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد بر ضرورت افزایش مجتمع های بین راهی برای ایمنی بیشتر جاده های استان تاکید کرد.

محمد رستگاری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استان یزد با قرار گرفتن در مسیر ترانزیت شمال به جنوب و سفرهای زیارتی از غرب به شرق برای مشهد مقدس، یکی از استان های پرتردد محسوب می شود که باید خدمات ایمنی راه‌های آن افزایش یابد.

وی، یکی از عمده دلایل بروز تصادفات در جاده های کشور به ویژه استان یزد را خستگی رانندگان و واژگونی ناشی از خواب آلودگی اعلام کرد و افزود: با ایجاد مجتمع های بین راهی بخشی از این مشکل برطرف خواهد شد و بخش دیگر نیز نیازمند همراهی رانندگان است.

رستگاری همچنین از فعالیت ۱۳ مجتمع خدمات بین راهی در استان خبر داد و بیان کرد: هشت مجوز جدید هم در دستور کار قرار دارد و روال اداری آن با تقاضای بخش خصوصی طی شده و سه مجتمع بین راهی نیز در حال ساخت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: در حال حاضر صدور مجوز برای ساخت مجتمع های بین راهی در زمره خدمات گردشگری قرار گرفته است.

وی بر ضرورت افزایش تعداد مجتمع ها تاکید کرد و افزود: کمبود بیشتر در محور یزد – کرمان احساس می شود اما در سایر مسیرها نیز لازم است که مجتمع های بیشتری ایجاد شود که هم در رونق گردشگری و هم در افزایش ایمنی سفرهای جاده ای از اهمیت بسزایی برخوردار است.

کد خبر: ۱۶۴٬۵۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha