۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
 امروز ساختمان یا یک شعبه با مساحت بزرگ نمی‌تواند مزیتی برای بانک باشد
مدیرعامل بانک‌ مسکن:

امروز ساختمان یا یک شعبه با مساحت بزرگ نمی‌تواند مزیتی برای بانک باشد

مدیرعامل بانک مسکن گفت: مشتریان بانک مسکن در مناطق مختلف کشور از جمله مناطق روستایی، می‌توانند از خدمات بانک، از طریق ۷ هزار دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی بهره مند شوند.

به گزارش بازار، محمود شایان در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک مسکن و اپراتور دانش‌بنیان آی‌تی‌ساز در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، با اشاره به نامگذاری امسال به «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» اعلام کرد: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بانک مسکن بلافاصله این موضوع را سرلوحه کار خود قرار داد و تلاش کردیم تا در عمل، شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده است را محقق کنیم. به همین منظور جلسات کارشناسی و فنی بین معاونت فناوری اطلاعات و مدیران آی‌تی ساز برگزار شد.

وی افزود: خروجی جلسات منتج به این تفاهم‌نامه شد تا خدمات بانک مسکن از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی به مردم ارایه شود.

مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: با توجه به توانمندی‌ها و امکانات شرکت آی‌تی ساز از جمله سامانه استعلام و احراز هویت و همچنین ارتباط با دفاتر پیشخوان دولت، می‌توان از این ظرفیت در جهت هدایت بانکداری سنتی به سمت بانکداری الکترونیک و در نهایت بانکداری دیجیتال بهره برد.

شایان با تاکید بر اینکه بعد از شیوع کرونا بسیاری از فعالیت‌های مردم غیرحضوری شد، گفت: امروز دیگر، یک ساختمان یا یک شعبه با وسعت و مساحت بزرگ نمی‌تواند مزیتی برای بانک باشد، بلکه خدمات فوری، بهنگام و برخط، بهترین تبلیغ برای بانک است.

کد خبر: ۱۶۴٬۲۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha