۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
استان سمنان ۲۵۰۰ اتوبوس درون شهری می سازد
برای وزارت کشور؛

استان سمنان ۲۵۰۰ اتوبوس درون شهری می سازد

سمنان- صادقی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: قرارداد تامین دو هزار و ۵۰۰ اتوبوس درون شهری بین وزارت کشور و مجموعه عقاب افشان امضاء شد.

محمد رضا صادقی در حاشیه بازدید از کارخانه عقاب افشان سازنده اتوبوس های اسکانیا در سمنان با بیان اینکه مجموعه تولیدی عقاب افشان مرکز خوشه تامین قطعات خودرو و ارائه خودرو است، ابراز کرد: شرکت تولیدی عقاب افشان، از مراکز مهم و قابل دفاع در استان سمنان است که همین‌مزیت و نقطه قوت باعث شد این‌ مجموعه به شهرداری تهران و شخص وزیر کشور معرفی و مورد اعتماد وزیر قرار گیرد.

وی افزود: تامین دو هزار و ۵۰۰ اتوبوس درون شهری مورد قرارداد وزارت کشور و مجموعه عقاب افشان قرار گرفته و انشالله طبق تعهدی که این شرکت خوشنام به مجموعه استانداری و وزارت کشور دادند، از مهرماه سال جاری ماهانه ۲۰۰ دستگاه خودرو تحویل داده خواهد شد.

تکمیل خوشه قطعات
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری سمنان امروز گفت: در این بازدید علاوه بر مشاهده تکمیل خوشه قطعات و محصول نهایی در زیرمجموعه، انسجام و نشاط بسیار مطلوبی با نیروهای جوان و با انگیزه و مدیریت همراه در این شرکت تولیدی با ظرفیت فنی قابل دفاع دیده شد.

صادقی با بیان اینکه وجود پتانسیل های بهره گیری از ظرفیت شرکت دانش بنیان، مقابله با تحریم، تعامل علمی با دانشگاه های معتبر دنیا و کشور و سایر موارد از این دست، بسیار ارزشمند است، ابراز کرد: ما در کنار مجموعه و در دفاع از این شرکت جلسات متعددی را برگزار و اقدامات طی هماهنگی و تعامل بسیار مطلوب با دستگاه های اجرایی متولی امر در استان در دستور کار است.

وی افزود: ارز آوری، جلوگیری از خروج ارز، تسهیم کارگران و مجموعه مهندسین در سود شرکت و اشتغال آفرینی متناسب با شعار سال از مزایای مجموعه عقاب افشان سمنان است.

کد خبر: ۱۶۴٬۱۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha