۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
۶۵ میلیارد تومان درآمد ۷ ماهه نماد پردیس
بازار خبر داد

۶۵ میلیارد تومان درآمد ۷ ماهه نماد پردیس

نماد پردیس با سرمایه ثبت شده ۲۳۰میلیارد تومان در عملکرد ۷ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ از محل سود سهام محقق شده ۶۵.۵ میلیارد تومان درآمد داشته است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت سرمایه گذاری «پردیس» با نماد پردیس با سرمایه ثبت شده ۲۳۰میلیارد تومان در عملکرد ۷ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ از محل سود سهام محقق شده ۶۵.۵ میلیارد تومان درآمد داشته است و شرکت سرمایه گذاری پردیس طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۱ تیر ۱۴۰۱ از معاملات واگذاری سهام ۱۳. میلیارد تومان سود کسب نموده است.

باید توجه داشت که شرکت در انتهای تیر ماه چندین شرکت با بهای تمام شده ۴۷۷ میلیارد تومان در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۹۲ درصد به مبلغ ۹۱۷ میلیارد تومان رسیده است. این شرکت به مرحله دوم افزایش سرمایه می رود، در مرحله نخست افزایش سرمایه که در ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۰ انجام شد از محل مطالبات و آورده نقدی ۸۴ درصد افزایش سرمایه داده و ۱۲۵ میلیارد تومان به سرمایه شرکت افزوده شد و حالا طبق تصمیم هیات مدیره قرار است مرحله دوم افزایش سرمایه شرکت انجام شود و ۷۰ میلیارد تومان به سرمایه شرکت از محل مطالبات و آورده نقدی اضافه شود و سرمایه شرکت به ۳۰۰ میلیارد تومان برسد.

کد خبر: ۱۶۳٬۷۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha