۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۰
معافیت صد در صدی تعاونی مرزنشینان استان بوشهر در واردات مواد غذایی
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

معافیت صد در صدی تعاونی مرزنشینان استان بوشهر در واردات مواد غذایی

بوشهر- کشاورزی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از معافیت صد در صدی گمرکی تعاونی‌های مرزنشینان استان در واردات مواد غذایی خبر داد.

مصدق کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: احیای تعاونی های مرزنشینان از اساسی ترین اقدامات دولت سیزدهم بوده و استاندار بوشهر نیز با جدیت برای بهبود وضعیت تعاونی ها پیگیری می‌کند.

وی افزود: در استان بوشهر حدود ۵۰۰ هزار جمعیت تحت پوشش تعاونی های مرزنشینان قرار دارند واگر مراکز شهرستان‌ها نیز اضافه شوند قطعا این جمعیت بیشتر و بیشتر خواهد شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر ۸ شهرستان مشمول قانون تعاونی های مرزنشینان هستند و فقط ۲ شهرستان نقطه مرزی ندارند و امیدوارم روز به روز شاهد رونق بیشتر تعاونی‌های مرزنشینان باشیم.

کشاورزی از معافیت صد در صدی تعاونی مرزنشینان استان بوشهر در واردات مواد غذایی خبر داد و تصریح کرد: اعضای تعاونی‌های مرزنشینان استان، برای واردات مواد غذایی از معافیت گمرکی صد در صدی برخوردار هستند و برای سایر کالاها نیز از معافیت ۵۰ درصدی گمرکی برخوردارند.

وی یادآور شد: ایجاد شغل در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر در بخش‌های مختلف مورد توجه و تاکید قرار دارد و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که جوانان متخصص بومی از بیکاری نجات پیدا کنند.

کشاورزی گفت: حمایت از تولیدکنندگان و تقویت واحدهای صنعتی در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر از راهکارهای ایجاد و تثبیت شغل برای جوانان است و در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

کد خبر: ۱۶۳٬۶۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha