۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
«بازار فروش» عمده‌ چالش صنعت سیمان کشور است
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

«بازار فروش» عمده‌ چالش صنعت سیمان کشور است

ساوه - سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر معین سفر استانی هیئت دولت به مرکزی، گفت: «بازار فروش» و تلاطم حاکم بر آن متاسفانه عمده‌ چالش صنعت سیمان کشور است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدهادی زاهدی وفا صبح جمعه در خلال بیست و نهمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت که به میزبانی استان مرکزی انجام شد، در بازدید از کارخانه سیمان ساوه به خبرنگاران، بیان کرد: یکی از اولویت های سفر امروز استانی رئیس جمهور و هیئت دولت بررسی روند تولید و اشتغال در استان مستعد مرکزی است.

وی با بیان اینکه کارخانه سیمان زرندیه از جمله ظرفیت های بسیار خوب کشور در مقوله سیمان است، افزود: این شرکت سیمان های خاکستری و سفید را متناسب با نیاز کشور و استان مرکزی تولید می‌کند که در زمره کارخانه های شاخص نیز محسوب می شود اما نیاز دارد که مورد حمایت قرار گیرد.

وزیر معین بیست و نهمین سفر استانی هیئت دولت در شهرستان ساوه با بیان اینکه بازار، عمده‌ چالش تولید سیمان در کشور و طبیعتاً سیمان زرندیه است، ابراز کرد: تلاطم و نوسانات بازار مشکلاتی را برای صنعت سیمان کشور پدید آورده که رفع آن نیازمند برنامه ریزی و اجرای دقیق برنامه های تولیدی است.

کارخانه سیمان زرندیه از جمله ظرفیت های بسیار خوب کشور در مقوله سیمان است

زاهدی وفا با بیان اینکه سیمان زرندیه از جمله کارخانه‌هایی است که فناوری قابل توجه و به روزی دارد، گفت: علیرغم تمام ظرفیت ها و توان خوبی که وجود دارد، این کارخانه نزدیک به ظرفیت اسمی خود در حال تولید است.

وی بیان کرد: این کارخانه طراحی خوبی را در دست دارد که می تواند کمک کند تا توان تولیدی سیمان زرندیه به ظرفیت اسمی برسد همچنین طرح توسعه این شرکت با هدف تولید نوع جدید سیمان نیز می تواند در زمینه تولید و اشتغال گام بلندی باشد.

سرپرست وزارت کار با اشاره به حمایت دولت از طرح های دانش بنیان نیز، گفت: با توجه به اینکه سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی سال تولید دانش بنیان و اشتغال نامگذاری شده، تلاش دولت بر این است که حمایت از این شرکت ها در اولویت باشد.

زاهدی وفا همچنین گفت: دولت در سفرهای استانی توجه ویژه ای به رفع موانع و مشکلات تولید دارد.

به گزارش بازار، بیست و نهمین سفر استانی هیئت دولت سیزدهم، امروز به میزبانی استان مرکزی آغاز شده است گفتنی است زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزیر معین دولت در این سفر برای شهرستان ساوه محسوب می شود.

کد خبر: ۱۶۳٬۲۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha