۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
بازدید رئیس‌جمهور از هپکو | رئیسی پای حرف کارگران نشست
در راس هیئتی رقم خورد؛

بازدید رئیس‌جمهور از هپکو | رئیسی پای حرف کارگران نشست

اراک - رئیس جمهور ایران اسلامی در ادامه سفر به استان مرکزی، از کارخانه هپکو از جمله مهمترین کارخانه های تولیدی کشور، بازدید به عمل آورد تا از نزدیک در جریان مشکلات این واحد تولیدی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه در ادامه سفر هیئت دولت به استان مرکزی، وارد کارخانه هپکوی اراک شد تا هم در میان کارگران و کارفرمایان این شرکت حضور یافته و از مشکلات و وضعیت شرکت آگاه شود و هم در جریان رفع مشکلات خصوصی این شرکت قرار گیرد.

در این بازدید جمعی از اعضای هیئت دولت و مسئولان استانی نیز رئیسی را همراهی می کنند همچنین رئیسی از شرکت آذرآب اراک تولید کننده تجهیزات نیروگاهی نیز بازدید کرده بود.

هپکوی اراک از آن دست شرکت هایی بود که اجرای نادرست قانون خصوصی سازی باعث بروز مشکلات عدیده ای در آن شده بود تا جایی که حجت الاسلام رئیسی که چهار سال قبل در لباس رئیس دستگاه قضایی حضور داشت، به این موضوع ورود و توانست بخشی از مشکلات را حل کند.

هپکوی اراک از آن دست شرکت هایی بود که اجرای نادرست قانون خصوصی سازی باعث بروز مشکلات عدیده ای در آن شده بود

رئیسی در بدو ورود به استان مرکزی اعلام کرده بود که صنایع سنگین این استان آبروی تولید کشورمان محسوب می شوند و لذا بعد از مراسم استقبال در فرودگاه نخستین برنامه خود را بازدید از این واحد ها قرار داد تا نشان دهند که یکی از اولویت های اساسی دولت، تقویت صنایع بزرگ این استان مهم صنعتی کشور است.

وی همچنین در جمع کارگران آذرآب و هپکو نیز حضور پیدا کرد تا از نزدیک در جریان مشکلات این قشر قرار گیرد.

رئیس جمهور قرار است در جمع مردم خمین حضور پیدا کند همچنین وی عصر امروز به اراک بازگشته و در جمع مردم این شهرستان نیز سخنرانی می کند.

این بیست و نهمین سفر استانی رئیسی در قامت رئیس جمهور ایران اسلامی است.

کد خبر: ۱۶۳٬۲۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha