۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵
۱۲ هزار خانواده صیادان استان بوشهر مشکل بیمه‌ای دارند
نماینده بوشهر در گفت‌وگو با بازار:

۱۲ هزار خانواده صیادان استان بوشهر مشکل بیمه‌ای دارند

بوشهر- جمیری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل بیمه‌ای ۱۲ هزار خانوار صیادی در استان خواستار رفع این مشکل شد.

عبدالکریم جمیری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: صیادان جزو زحمتکش‌ترین اقشار جامعه هستند و در سرما و گرما، دل به دریا می‌زنند و برای ارتزاق خود و جامعه تلاش دارند.

وی افزود: استان بوشهر ظرفیت بالایی در حوزه اقتصاد دریامحور دارد و بویژه صید و صیادی از دیرباز در بنادر مختلف استان جایگاه خاصی دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: جلسات متعددی با مسئولان استانی و کشوری برای رفع مشکلات صیادان برگزار کرده‌ام و نتایج خوبی نیز تاکنون گرفته‌ایم که امیدوارم رضایتمندی صیادان‌را در پی داشته باشد.

جمیری تصریح کرد: مشکل بیمه مهم‌ترین دغدغه صیادان استان است و بیش از ۱۲ هزار خانواده صیادی در استان با این مساله دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی یادآور شد: شیلات استان و اداره کل تامین اجتماعی و مدیران استان نسبت به رفع مشکل بیمه‌ای صیادان اقدام کنند تا لبخند رضایت بر لبان صیادان نشانده شود.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: سرکشی به بنادر صیادی و بررسی وضعیت آنها از نزدیک در دستور کار قرار دارد و به فضل خدا شاهد رفع تمامی مشکلات این قشر باشیم.

کد خبر: ۱۶۳٬۲۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha