اهرم فناوری پرداخت اعتباری برای خروج از رکود
در رویداد فیناپ بررسی می شود

اهرم فناوری پرداخت اعتباری برای خروج از رکود

افتخاری، کارشناس حوزه فناوری های مالی گفت: برای تحرک بخشی در بازارها که ناشی از کاهش قدرت خرید است یکی از راه های آزموده شده استفاده از فناوری پرداخت اعتباری برای خرید است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی آپسان، احمد افتخاری مدیر عامل این شرکت در۱۷امین رویداد فیناپ که تاریخ ۶ مرداد ماه برگزار می شود از لزوم بهره گیری و توجه به فناوری اعتبار سخن خواهد گفت.

این رویداد که در دوره های گذشته با موفقیت برنامه ریزی و اجرا شده است موضوعات متنوع حوزه فناوری مالی را با حضور مهمانان ارزشمندی به بحث و تبادل نظر گذاشته است.

احمد افتخاری در باره این رویداد گفت: رویداد پیش رو با موضوع BNPL (الان بخر، بعدا پرداخت کن) و آینده پرداخت اعتباری در مجموعه‌ سلام، سالن ۱۰۰ استارت‌آپ برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه آپسان با دغدغه حل مشکل و بحران رکود بازار در این رویداد شرکت خواهد کرد. فناوری های نوین مالی این روزها توانسته اند سهم قابل قبولی را در مناسبات مالی به دست آورند، روند فراگیری این فناوری ها روز به روز در حال افزایش است و توجه بیشتری به این حوزه جلب می شود. فرهنگ سازی در این بخش می بایست بیش از پیش مورد توجه واقع شود تا سرعت هماهنگی فناوری و شیوه و ابزار به کار گیری آن در تطابق کامل باشد.

وی ادامه داد:کشور ما نیز تاکنون توانسته است با عملیاتی کردن بخش زیادی از داده های اطلاعاتی و فناورانه به این مهم، رنگ اجرایی ببخشد؛ اما همچنان نیاز به هم افزایی بیشتر در این زمینه احساس می شود تا از این راه بتوانیم رونق در بازارها را برنامه ریزی کنیم.

گفتنی است: فناوری پرداخت اعتباری یکی از مهم ترین شاخه ها و زیر مجموعه های فناوری های نوین مالی است که توجه و پرداختن بیشتر به آن می تواند در بازکردن گره بسیاری از مشکلات، رشد اقتصادی و ایجاد پویایی در اقتصاد جامعه را محقق سازد، لذا حضور فعالان و دست اندرکاران این فناوری و ایراد سخنرانی از سوی ایشان باعث توسعه هرچه بیشتر فناوری های نوین مالی خواهد شد.

کد خبر: ۱۶۳٬۱۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha