۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
گزارش آثار اقتصادی کرونا سه شنبه تقدیم هیات رییسه مجلس می‌شود
رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس:

گزارش آثار اقتصادی کرونا سه شنبه تقدیم هیات رییسه مجلس می‌شود

فولادگر، رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس از بررسی چگونگی استفاده از ظرفیت سهام عدالت برای جبران تبعات اقتصادی کرونا در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حمیدرضا فولادگر رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست کمیسیون متبوعش، گفت: در جلسه کمیسیون ویژه که چهاردهمین نشست در سال ۹۹ بود،   گزارش تاثیر کرونا بر بخش‌های انرژی شامل نفت، گاز و برق، فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک، گردشگری و آموزش توسط کارشناسان مرکز پژوهش‌ها مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی دیگر از دستورکارهای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس نیز، بررسی چگونگی استفاده از ظرفیت سهام عدالت برای جبران آثار اقتصادی کرونا در قالب چند پیشنهاد بود.

وی اظهار کرد: در نهایت مقرر شد، نقطه نظرات اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس دریافت و با مد نظر قراردادن پیشنهادات بخش خصوصی و اعمال نظرات کمیسیون، گزارش آثار اقتصادی کرونا نهائی و سه شنبه تقدیم هیات رییسه مجلس شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به جلسات گذشته کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی، اضافه کرد: تبعات اقتصادی کرونا در بخش‌های اقتصاد کلان، فضای کسب و کار، بخش‌های تولیدی شامل صنعت، معدن و پتروشیمی، مسکن و ساختمان، حمل‌ونقل، کشاورزی و صنایع تبدیلی و تکمیلی و امنیت غذا، توسعه روستایی و ... پیش از این بررسی شده بود.

کد خبر: ۱۶٬۲۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha