۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
انعقاد تفاهم نامه اشتغالزایی استانداری البرز و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام البرز به بازار خبر داد

انعقاد تفاهم نامه اشتغالزایی استانداری البرز و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره دراستان البرز و غرب استان تهران از انعقاد تفاهم نامه اشتغالزایی مابین استانداری البرز و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در البرز خبر داد.

محمدمهدی پورسلیمانی در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اعلام انعقاد تفاهم نامه بین استانداری البرز و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در البرز گفت: این قرارداد در راستای تحقق اهداف اشتغالزایی ستاد اجرایی در مناطق محروم و حاشیه نشین و همچنین حمایت از کسب و کارهای خلاق، دانش بنیان و تعاونی ها در البرز منعقد شد.

پورسلیمانی با اعلام اعطای تسهیلات بانکی در چارچوب سیاست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در این راستا، اضافه کرد: طی این تفاهم نامه برای اجرای دو هزار و ۵۰۰ طرح اشتغالزایی حدود پنج هزار میلیارد ریال از منابع تخصیصی به استان البرز از محل جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور تامین خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در البرز در خصوص نحوه تخصیص سهمیه اشتغالزایی این تفاهمنامه در هر شهرستان گفت: : سهم هر شهرستان با پیشنهاد بنیاد برکت و پس از تصویب شورای برنامه ریزی استان تعیین می شود.

پورسلیمانی اظهار کرد: طی سالهای گذشته بنیاد برکت توانسته است با بکارگیری مدل جامع اشتغال زایی و شبکه منسجم تسهیلگران اقتصادی و اجتماعی، ۲۰۰ هزار طرح اشتغال زایی را در کل کشور راه اندازی نماید که تا کنون در استان البرز در جهت ایجاد ۵۸۰ طرح اشتغالزایی بیش از ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات، پرداخت شده و با انعقاد این تفاهمنامه، شاهد افزایش چشمگیری در تعداد طرح ها و میزان ریالی تسهیلات پرداختی خواهیم بود.

کد خبر: ۱۶۲٬۲۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha