۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
دنیای سفالی

دنیای سفالی

موادی که در ساخت آجر سفال به کار برده می شود عبارتند از خاک رس، خاک سفال و مواد خام اولیه. در اصطلاح عام به این نوع آجر، آجر سفال می گویند.

به گزارش بازار، موادی که در ساخت آجر سفال به کار برده می شود عبارتند از خاک رس، خاک سفال و مواد خام اولیه. در اصطلاح عام به این نوع آجر، آجر سفال می گویند.

همان طور که می دانید آجر سفال بخشی از مصالح ساختمانی است که خیلی پیش از این ها مردم برای دیوار چینی و دیوار کشی ساختمان ها و منازل خود از آن استفاده می کردند.

این دسته از آجرهای رسی از نظر ساخت، شکل و رنگ و مشخصات فنی در نهایت دقت آماده می شده است.

بسته به شکل آجر ها در نقاط مختلف ساختمان از آنها استفاده می شود به علت اینکه آجرها خیلی جذب آب در آن کم است به همین دلیل برای اینکه چسبندگی مناسب با ملات را داشته باشند آنها را به شکل سوراخ دار ساخته و مورد استفاده قرار می‌دهند.

از دیگر ویژگی‌های آجر سفالی سبکی این نوع آجرها می باشد که باعث بالا رفتن سرعت در اجرای ساخت و ساز میشود.

به دلیل اینکه سطوح آن یکپارچه و یکنواخت است برای نمای آجری، نوع سفالی آن پیشنهاد می‌شود.

بعضی دیگر از مصالح وجود دارند که به صورت صنعتی تولید و جایگزین سنگ‌های گران‌قیمت شده اما در حقیقت این طور می توان گفت که سنگ ساخته دست بشر هستند سنگ دگرگون که از تغییرات وضعیت خشت به وجود می‌آید.

این گروه از مصالح که اولین تولید صنعتی و انبوه مصالح ساختمانی به دست بشر به شمار می آیند بر اساس نوع مواد اولیه روند تولید و محل مصرف به انواع متنوع و گوناگونی تقسیم می شوند.

آجر سفال های رسی که اولین و فراوان ترین آنها هستند می توان گفت که قدمت چند هزار ساله داشته و در خاورمیانه ساخته شده اند.

جالب است بدانید آجر سفال یک مصالح ساختمانی بسیار محبوب در ساخت و ساز های ساختمانی و تجاری و صنعتی کاربرد دارد اگرچه در فرآیند تولید آجر اصلاحاتی صورت گرفته است اما نسبت به ساخت ابتدایی ترین آنها می توان گفت که بدون تغییر باقی مانده است.

آجر سازی در مناطق توسعه نیافته جهان با آنچه هزاران سال پیش اتفاق افتاده فرق چندانی ندارد. جالب است بدانید که سایز آجر ها نیز تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است.

اگرچه فرقهایی بین مناطق وجود دارد که ممکن است نشان دهنده این واقعیت باشد که آجرهای بزرگ تر عایق بیشتر و بهتری را در مناطق سردسیر به وجود آورده اند.

آجر سفال با مخلوط کردن خاک رس با آب و سنگدانه مانند ماسه ساخته می‌شود تا از جمع شدن آنها جلوگیری کرده و توده‌ای ایجاد کند.

گل به عمل آمده را به قوام نسبتاً غلیظی میرسانند بعد از آنکه فشرده شد در کوره پخته می‌شود.

در ایران کارخانجات بسیار زیاد و متعددی وجود دارد. کارخانه آجر لفتون یکی از این نوع کارخانه ها می باشد. در این کارخانه ما به تهیه و تولید آجر لفتون می پردازیم.

این نوع آجر طرفدار زیادی برای ساختمان سازی و انواع بناهای مختلف دارد. این آجر با قیمتی به صرفه و کاملاً ارزان با کیفیت مناسب و مقاومت بالا در کارخانه ما تهیه و تولید می گردد. همانطور که می دانید اگر شما به صورت مستقیم است کارخانجات محصولی را خریداری کنید به قیمت خوبی می توانید محصول مورد نظر را تهیه کنید. امروزه با وجود واسطه های بسیار زیادی که در هر کاری وجود دارد قیمت تمامی محصولات بسیار زیادتر از حد انتظار است. برای جلوگیری از خرید محصولاتی که حتی شاید بسیار بی کیفیت هم باشند بهتر است با مراکز معتبر و کارخانه هایی که تولید مستقیم دارند در ارتباط باشید. کارخانه ما به صورت کاملا تخصصی و تضمینی بر روی مصالح ساختمانی مانند آجر فعالیت می کند. در کارخانه ما آجرهای تولید شده با درصد خالصی بالا و قیمت کاملا مناسب عرضه بازار می گردند. با توجه به سالها تجربه و تلاشی که مجموعه ما داشته است توانسته اعتماد اکثر مردم را به خود جلب کند، از این رو ما در عرصه بین المللی نیز به افتخارات و جایگاه هایی دست پیدا کرده ایم. امروز با افتخار ما میتوانیم یکی از بهترین مراکز تولید و پخش انواع آجر ها باشیم. در سایت ما شما میتوانید به صورت آنلاین آجرهای مورد نظر خود را انتخاب نموده و سفارش دهید. بحث جابجایی و حمل و نقل در آجر ها بسیار مهم است. دلیل مهم بودن جابجایی در آجرها ما تصمیم گرفتیم که حمل و نقلی آسوده و کاملاً اصولی را برای مشتریان عزیزمان فراهم کنیم.

معرفی انواع آجر سفال - کارخانه آجر اخوان

از این رو ما کوشیده این که با یک باربری کاملا مناسب از شکستگی و هرگونه خراب شدن آجرها جلوگیری کنیم.

در مجموعه ما هرگونه آجری که شما نظر داشته باشید یافت می شود. مقاومت و بادوام بودن آجر یک مسئله بسیار مهم است چرا که آجر در زیربنای ساختمان ها استفاده می شود و مسئله جان و امنیت انسان را در بر دارد. برای این که بتوانید یک ساختمان بدون عیب بسازید می توانید از محصولات ما خریداری کنید. با مراجعه به سایت ما می توانید آجرها و مصالح مورد نظر را با قیمت کاملا مناسب و ارزان و همچنین با مقاومت بالا خریداری کنید. لازم به ذکر است که آجرهای مجموعه ما دارای رنگ های مختلفی می باشد های قرمز و زرد متداول‌ترین این نوع آجرها می‌باشند. برای تهیه آجر های کارخانه ما میتوانید به صورت آنلاین سفارش داده و با بهترین کیفیت و سریعترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.

برای مراجعه حضوری و دیدن محصولات ما از نزدیک می توانید به آدرس ما مراجعه کرده و در صورت خرید عمده از تخفیف خوبی برخوردار شوید. اگر برای کیفیت کار خود ارزش قائل هستید پیشنهاد می کنم که به صورت مستقیم از کارخانه جات خریداری نمایید. در این صورت هم از تخفیف خوبی برخوردار می شوید و هم محصولی کاملا مطمئن و ایمن را خرید می کنید.

امروزه اکثر فروش ها در سایت های معتبر و معروف انجام می شود از جمله فروش آجر و سفال. مشتری می تواند به راحتی وارد سایت شده و بعد از دیدن انواع محصولات و قیمت آنها کالاهای خود را سفارش دهد.

همانطور که میدانید آجرها گروهی از مصالح هستند که اولین و مهمترین تولید صنعتی و انواع مصالح ساختمانی به شمار می آیند و بر اساس نوع مواد اولیه روند اولیه، رنگ، شکل، اندازه، کیفیت و غیره به انواع متنوعی به تقسیم می‌شوند.

خواص بسیار خوب آجر باعث شده است که به عنوان بهترین مصالح پرکننده دیوار و سقف از جمله پرمصرف ترین مصالح باشند.

زیبای این نوع آجرو الگوی حاصل از آجر چینی نیز باعث شده است که به صورت نما در داخل و خارج ساختمان ها مورد استفاده قرار گیرد و هویت و زیبایی خاصی به ساختمان ببخشد.

کارخانه آجر سفال در اصفهان تولید کننده انواع آجرهای سفال و نما در طرحها و رنگهای مختلف و همچنین مطابق با سلیقه و سفارش مشتری آماده ارائه خدمت رسانی می باشد.

انواع آجرهای تولیدی این واحد تولیدی از جنسهای رس، نسوز، لعابی و شیل است. کارخانه آجر سفال انواع آجرهای نما، سفال، تیغه، لعابی و شیل و را برای استفاده در نمای ساختمان و همچنین دکوراسیون داخلی تولید و به بازار جهانی عرضه می کند.

این کارخانه محصولات خود را به شهرهای دیگر ارسال کرده و توانایی صادرات محصولات خود را به کشورهای خارجی نیز دارد.

توجه داشته باشید که انواع آجر، سفال، تیغه و لفتون در اندازه و سایز های مختلف و با جنس تشکیل دهنده شیل، خاک رس نسوز قابل عرضه به مشتریان داخلی و خارجی می‌باشد برای خرید و سفارش سراسر ایران و صادرات کشورهای خارجی با شماره های زیر تماس بگیرید.

یا وارد سایت کارخانه شده و از قیمت محصولات این کارخانه که به روز و لحظه‌ای نمایش داده می شوند با خبر شوید.

قیمت ارائه شده توسط این کارخانه طبق لیست قیمت، به مشتری نشان داده می شود شما میتوانید برای خرید و صادرات انواع آجر با ما در تماس باشید.

مجموعه ما با داشتن مشاوران خبره و به صورت رایگان به شما در خرید انواع آجر در طرح ها و رنگ ها و سایز های گوناگون کمک خواهند کرد.

کد خبر: ۱۶۲٬۲۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha