۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶
جراحی بینی فوتبالیست مشهور باعث جا ماندن از اردو تیم ملی شد

جراحی بینی فوتبالیست مشهور باعث جا ماندن از اردو تیم ملی شد

حتما تا کنون اخبار بسیار زیادی را در رابطه با انجام عمل بینی بازیگران، فوتبالیست ها، والیبالیست ها و سایر افراد مشهور شنیده اید و کنجکاو شده اید که چرا افراد اینقدر به سراغ عمل بینی می روند؟

به گزارش بازار، شاید تا الان فکر می کردید که تنها دختر ها هستند که حاضر هستند در یک مهمانی بزرگ دیر برسند اما زمان بسیار زیادی را صرف آراستن چهره خود کنند، اما جالب است بدانید که این قضیه تنها مختص به زنان نبوده و برخی از بازیکن های تیم ملی که مسئولیت بسیار زیادی بر عهده شان است نیز حاضر هستند برای زیبا تر شدن و انجام عمل زیبایی بینی قید تیم ملی را بزند. درست است که آراسته بودن و زیبا به نظر رسیدن در هر موقعیتی نه تنها خوب است بلکه امری پسندیده و درست است و افرادی که همواره در هر موقعیتی مرتب و زیبا در جامعه حضور می یابند مورد قبول تر واقع می شوند، اما باید گفت که نباید این مسئله به قدری پر اهمیت به نظر برسد که به خاطر آن از بهترین لحظات عمرمان بگذیرم، در جشن عروسی دوست عزیزمان حضور پیدا نکنیم یا لحظه به دنیا آمدن فرزندمان در کنار او نباشیم. البته باید بگویم که این گفته به این معنی نیست که اصلا به ظاهر و آراستگی خود اهمیت ندهیم، بلکه به این معنی است که هر چیزی که در حد معقول و طبیعی می تواند نتایج رضایت بخش و معقولی را به دنبال داشته باشد. درست است که ورزشکاران نیز همانند سایر مردم باید به زیبایی چهره، اندام، پوشاک و غیره خود اهمیت بدهند اما هر چیزی در زمان مناسب خود باید انجام گیرد. به عنوان مثال همین بازیکنی که به خاطر عمل بینی از اردو تیم میلی جا ماند، اگر عمل بینی انجام دهد، به طور قطع در چندین سال آینده نیاز به جراحی ترمیمی بینی پیدا خواهد کرد. فکر می کنید دلیلش چیست؟ آیا پزشکان از سر دلخوشی می گویند که اگر یک ورزش را به طور حرفه ای دنبال می کنید از انجام عمل بینی امتناع کنید؟ با ما همراه باشید تا با علت این گفته جراحان بینی را پیدا کنیم.

موفقیت یا زیبایی کدام مهم تر است؟

پس از خواندن مطلب فوق حتما این سوالات را از خودتان پرسیده اید که چرا یک بازیکن تیم ملی نباید بینی خود را عمل می کرد؟ چرا پس از عمل کردن بینی موفق به حضور در اردو تیم ملی نشد؟ و دیگر سوالات این چنینی. در پاسخ به تمامی این سوالات باید بگویم برخلاف بازیگران که هر چقدر چهره ای جذاب تر و زیبا تر داشته باشند محبوب تر هستند، ورزشکاران هر چقدر حرفه ای تر، کار درست تر و با مهارت تر باشند، از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. درست است که زیبایی حرف اول را می زند اما هیچ یک از مردم انتظار ندارند یک بازیکن تیم ملی فوتبال، والیبال، کشتی یا تکواندو بینی خود را عمل کند، چرا که آن ها نیز می دانند که شغل ورزشکاران به گونه است که در هر لحظه این احتمال وجود دارد که به بینی یا صورت این افراد یک ضربه خشن و شدید وارد شود و بینی شکسته شود. بازیکنان نیز می توانند همزمان با فعالیت خود در یک رشته ورزشی عمل بینی انجام دهند اما به دلیل اینکه عمل بینی ترمیمی کمی سخت و پیچیده می باشد و هر چه تعداد دفعات آن افزایش پیدا کند سخت تر و غیر قابل انجام می شود، توصیه می شود از انجام آن امتناع کنند. در پاسخ به سوال اینکه چرا بعد از عمل بینی در اردو تیم ملی حضور نیافت نیز باید بگویم که بعد از انجام عمل جراحی بینی، صورت ورم کرده و کبود می شود، همچنین میدان دید افراد تا حدود بسیار زیادی کاهش پیدا می کند. علاوه بر آن نیز از آنجایی که دویدن زیاد و انجام حرکات ورزشی می تواند به بینی فشار بسیار زیادی وارد کند، افراد باید برای مدتی استراحت کنند. که این مدت زمان به نظر بهترین جراح بینی و همچنین وضعیت جسمانی خود فرد بستگی دارد.

آیا بازیکنی که عمل بینی انجام داده است برای همیشه کنار گذاشته می شود؟

حتما برای شما نیز جای سوال است که نتیجه این خواسته چه می شود؟ در پاسخ به این سوال دکتر جاودانی این چنین پاسخ داده اند که بازیکن مورد نظر پس از گذشت دوره نقاهت خود قادر به بازی کردن و دنبال کردن ورزش حرفه ای خود می باشد. اما از آنجایی که حرفه ای که ایشان دنبال می کنند، یک ورزش حرفه ای پرخطر می باشد و این احتمال وجود دارد که بر اثر تصادف با هم تیمی خود یا بازیکن تیم مقابلش به بینی خود ضربه شدیدی وارد کند، باید همواره مراقب باشد و با احتیاط عمل کند. به دلیل اینکه احتمال آسیب دیدگی بینی پس از انجام جراحی بینی در میان ورزشکاران و فوتبالیست ها بسیار زیاد می باشد، بهترین و مجرب ترین جراحان بینی توصیه می کنند که وزرشکاران زمانی اقدام به عمل بینی کنند که از این حرفه دور شده باشند. چرا که اگر یک بازیکن حرفه ای فوتبال عمل زیبایی بینی انجام دهد و پس از آن در یک مسابقه فوتبال یا یک تمرین ساده شرکت کند، احتمال اینکه توپ با صورت او تماس پیدا کند و در نهایت بینی آسیب ببیند بسیار زیاد می باشد. زمانی که بینی آسیب ببیند نیز نیاز است تا عمل بینی ترمیمی انجام شود. پس اینکه بازیکن مورد نظر پس از عمل بینی برای همیشه کنار گذاشته شود، درست نبوده اما به دلیل سخت شدن شرایط این امکان وجود دارد تا خود فرد از دنیای فوتبال کنارگیری کند.

چرا عمل بینی در میان افراد مشهور محبوبیت دارد؟

حتما تا کنون اخبار بسیار زیادی را در رابطه با انجام عمل بینی بازیگران، فوتبالیست ها، والیبالیست ها و سایر افراد مشهور شنیده اید و کنجکاو شده اید که چرا افراد اینقدر به سراغ عمل بینی می روند؟ اگر بینی افراد نا متقارن باشد یا با سایر اجزای صورتش ناهماهنگ باشد، به محض نگاه کردن به چهره او متوجه آن خواهید شد. این نا هماهنگی و نازیبایی به وجود آمده به قدری توجه شما را به خود جلب می کند که زیبایی های دیگر چهره او را نخواهید دید و حتی یک واکنش ناخواسته و ناپسند انجام دهید. این واکنش ناخواسته گاها باعث ناراحت شدن فرد، کاهش اعتماد به نفس او و اثرات منفی بسیار زیادی می شود. از همین رو افراد برای این که حس ناامیدی را تجربه نکنند، از سمت دیگران مورد تمسخر قرار نگیرند و اعتماد به نفس خود را افزایش دهند، اقدام به عمل بینی می کنند و این مسئله ناامیدی، کاهش اعتماد به نفس تنها مختص به مردم عادی نبوده و برخی از بازیگران و ورزشکاران به همین دلیل اقدام به عمل بینی می کنند.

کد خبر: ۱۶۱٬۹۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha