۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
هیچ محدودیتی برای اجرای پروژه آبیاری نوین در روستاهای آزادشهر نداریم
مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی گلستان:

هیچ محدودیتی برای اجرای پروژه آبیاری نوین در روستاهای آزادشهر نداریم

گرگان- کیا الحسینی، مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی گلستان اجرای طرح آبیاری نوین برای توسعه باغ در روستاهای شهرستان آزادشهر را ضروری برشمرد و گفت: هیچ محدودیتی برای اجرای این پروژه در آن منطقه نداریم.

سید محسن کیا الحسینی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: با توجه به تلاش و پشتکار مردم این منطقه سازمان جهاد کشاورزی استان هم به صورت ویژه سهم دولت را در این بخش قرار خواهد داد تا این طرح در کوتاه‌ترین زمان به بهره برداری برسد.

مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی گلستان با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی برای توسعه کشت گیاهان دارویی در روستاهای آزادشهر انجام شده، افزود: هیچ محدودیتی برای اجرای پروژه آبیاری قطره‌ای و تیپ برای این منطقه نداریم.

وی ادامه داد: اما روال کار بر این است که باغداران عزیز نسبت به انجام مقدمات اداری نظیر درخواست اجرای طرح به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آزادشهر مراجعه کنند.

کیا الحسینی اضافه کرد: پس از تشکیل پرونده و انجام بازدیدهای میدانی و تعیین سهم خودیاری کشاورز که معمولاً ۱۵ درصد است باغداران به صندوق حمایت از توسعه کشاورزی معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه سهم دولت در این طرح‌ها ۸۵ درصد است، افزود: با توجه به تلاش و پشتکار مردم این منطقه ما هم به صورت ویژه سهم دولت را در این بخش قرار خواهیم داد تا این طرح در کوتاه‌ترین زمان به بهره برداری برسد.

کد خبر: ۱۶۱٬۶۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha