۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
۱۱ درصد مطالبات گندم‌کاران استان همدان پرداخت شده است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۱۱ درصد مطالبات گندم‌کاران استان همدان پرداخت شده است

همدان - بکایی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان از خرید ۶۲ هزار و ۳۱۲ تن گندم تضمینی در استان همدان خبر داد و گفت: ۱۱ درصد مطالبات گندم‌کاران استان همدان پرداخت شده است.

مسعود بکایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تا ۱۷ تیرماه ۶۲ هزار و ۳۱۲ تن گندم تضمینی در استان همدان خریداری شده است، اظهار کرد: ارزش این میزان محصول هفت میلیون و ۲۵۱ هزار و ۶۵۷ میلیون ریال بوده که ۷۸۹ هزار و ۲۰۱ میلیون ریال معادل ۱۱ درصد از مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه از میزان گندم خریداری شده در استان هفت هزار و ۴۱۷ تن توسط مراکز دولتی، یک هزار و ۱۵۲ تن توسط کارخانجات آرد و ۳۴ هزار و ۱۰۶ تن توسط سیلوهای بخش خصوصی خریداری شده است، گفت: سهم خرید تعاونی‌های روستائی ۱۹ هزار و ۶۳۷ تن بوده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان با بیان اینکه تاکنون دو هزار و ۹۷ تن گندم در شهرستان همدان خریداری شده است، افزود: یک هزار و ۵۳۲ تن در ملایر، ۱۲ هزار و ۵۵۵ تن در نهاوند، یک‌هزار و ۷۶۱ تن در تویسرکان، ۱۷ هزار و ۷۸۱ تن در اسدآباد، یک هزار و ۵۲۹ تن در بهار، ۱۴ هزار و ۵۰۲ تن در رزن، ۱۰ هزار و ۴۲۹ تن کبودراهنگ و یک‌هزار و ۱۲۶ تن در فامنین گندم خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته تا ۱۷ تیرماه ۵۱ هزار و ۶۵ تن گندم از کشاورزان استان همدان خریداری شده بود که افزایش ۲۲ درصدی را طی امسال نشان می‌دهد، عنوان کرد: در سال ۹۹ تا این روز میزان ۲۵ هزار و ۳۱۱ تن خریداری شده بود.

کد خبر: ۱۶۱٬۵۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha