۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
مجوز سفر جدید لنج‌ها به کشورهای حاشیه خلیج فارس بزودی صادر می‌شود
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

مجوز سفر جدید لنج‌ها به کشورهای حاشیه خلیج فارس بزودی صادر می‌شود

بوشهر- محمدی‌زاده استاندار بوشهر گفت: با پیگیری صورت گرفته، مجوز سفر جدید لنج‌ها به کشورهای حاشیه خلیج فارس بزودی صادر می‌شود.

احمد محمدی زاده در گفت وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تصویب مصوبه جدید ته لنجی و ارائه تسهیلات مناسب برای لنج‌ها موجبات رونق اقتصادی در استان و بهبود وضعیت معیشتی مردم می‌شود.

وی افزود: از تمام‌ مدیران و متولیان امور انتظار دارم که حمایت لازم را از اجرای دقیق این مصوبه داشته باشند تا اشتغال پایدار محقق شود.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، امیدوار هستیم تا هفته آینده مجوز سفر جدید لنج‌ها به کشورهای حاشیه خلیج فارس گرفته شود و شناورها و لنج‌ها، با رعایت مصوبات، سفر خود را انجام و سود مناسبی عاید مردم بومی شود.

محمدی‌زاده تصریح کرد: استان بوشهر می‌تواند در اقتصاد دریامحور به موفقیت‌های بیشتری برسد و این مهم نیازمند تلاش بیشتر مدیران و حضور موثرتر سرمایه‌گذاران است، چرا که اگر در حوزه دریا سرمایه‌گذاری شود برگشت سرمایه در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود.

وی با اشاره به مبادلات ایران و قطر نیز گفت: بندر دیر با توجه به فاصله نزدیک با بندر الرویس قطر، محور مبادلات تجاری و اقتصادی بین استان بوشهر و قطر است و انتظار داریم امسال حجم مبادلات طرفین چند برابر شود.

محمدی‌زاده ابراز داشت: نصب دستگاه ایکس‌ری که از مطالبات دیرینه بندر دیر بوده، یکی دو ماه گذشته انجام شد و این مهم موجبات تسهیل در امور مبادلات کالا بین دیر با قطر شده است.

کد خبر: ۱۶۰٬۲۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha