۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
تا پایان مرداد؛ خودروهای ناقص ایران‌خودرو صفر می‌شود
مدیرعامل ایران‌ خودرو:

تا پایان مرداد؛ خودروهای ناقص ایران‌خودرو صفر می‌شود

مدیرعامل ایران‌خودرو از کاهش تعداد خودروهای ناقص کف پارکینگ به کمتر از ۲۲ هزار دستگاه خبر داد و گفت: تا پایان مرداد تعداد خودروهای ناقص به صفر خواهد رسید.

به گزارش بازار، مهدی خطیبی در حاشیه مراسم رونمایی از خودروی دوگانه‌سوز سورن‌پلاس افزود: تعداد خودروهای ناقص کف پارکینگ ایران‌خودرو در تاریخ نهم بهمن‌ماه پارسال ۸۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه بود و تا اواخر مرداد دیگر خودروی ناقصی در کف پارکینگ‌ها نخواهیم داشت.

خطیبی با بیان اینکه دیگر معضلی به نام خودروی کف پارکینگ نخواهیم داشت، گفت: همین مساله و شاخص «عبور مستقیم» (تولید خودروی کامل و در اختیار واحد فروش قرار دادن) که از ابتدای خرداد ماه به ۱۰۰ درصد رسیده منجر به ارتقای کیفی ۲۵ درصدی خودروهای این گروه صنعتی خواهد شد.

وی افزود: در ماه‌های گذشته شاهد کاهش ۳۹ درصدی مراجعات مشتریان به واحدهای خدمات پس از فروش بودیم که نشان‌دهنده حرکت ایران‌خودرو در مسیر ارتقای کیفی است.

مدیرعامل ایران‌خودرو همچنین گفت: به‌منظور جهش کیفی محصولات این گروه، ۲۷۹ پروژه در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در قبل و پس از تحویل خودروها تعریف شده است.

وی بیان‌داشت: در وهله نخست نیز از خودروی تارا آغاز کرده‌ایم و ضمانتنامه ۶ ماهه موتور و گیربکس برای این محصول صادر می‌شود و در صورت بروز هرگونه مشکل، همکاران ما در نمایندگی‌های کل کشور در کمتر از ۲۴ ساعت به رفع عیب خواهند پرداخت.

خطیبی اظهار داشت: استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان در محور کار فعالیت‌های ایران‌خودو است و شرکت‌های زیرمجموعه این خودروساز از جمله ایپکو و مرکز تحقیقات ایران‌خودرو برپایه دانش هستند.

وی در خصوص خودرو دوگانه‌سوز سورن پلاس نیز گفت: این خودرو با ترکیب سوخت بنزین و گاز قادر به پیمایش بیش از یک‌هزار کیلومتر مسافت است، ضمن اینکه موتور تعبیه شده در آن از نوع ای. اف ۷ (EF۷) بوده و علاوه بر تغییراتی در ظاهر، برخی آپشن‌ها و امکانات نیز به آن اضافه شده است.

کد خبر: ۱۶۰٬۲۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha