۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
فروش ملک نهارخوران ثبهساز به مبلغ ۷۱ میلیارد تومان
بازار خبر داد

فروش ملک نهارخوران ثبهساز به مبلغ ۷۱ میلیارد تومان

نماد «ثبهساز» فروش ملک نهارخوران به مساحت ۱۰۷۶۶ متر مربع را از طریق مزایده به انجام رساند و ۷۱.۱ میلیارد تومان قیمت معامله ثبت شد.

بازار؛ گروه بورس: شرکت بهساز کاشانه با نماد ثبهساز فروش ملک نهارخوران به مساحت ۱۰۷۶۶ متر مربع را از طریق مزایده به انجام رساند و ۷۱.۱ میلیارد تومان قیمت معامله ثبت شد. با این شرایط که حصه نقدی ۲۰ درصد (۱۰ درصد در زمان تحویل و ده درصد زمان سند و الباقی اقساط ۳۰ ماهه شامل ۱۰ قسط ۳ ماهه) انجام می شود. همچنین بر مبنای این قرارداد چک تضمین شده ای بانکی با نسبت ۵ درصد قیمت پایه تعیین شده و خالص ارزش دفتری دارایی انتقالی ۴.۹ میلیارد تومان تعیین شده است.

همچنین شرکت بهساز کاشانه تهران در خرداد امسال اعلام کرده که مزایـده فروش پروژه درخشان خود را به صورت نقـد و اقساط از طریق برگزاری مزایده عمومی واگذار می کند و حجم ریالی فروش پیش بینی شده در آگهی پروژه درخشان مبلغ ۹۴.۵ میلیارد تومان برآورد شده که عملکرد آن در گزارشات آتی منعکس می شود. سود عملیاتی شرکت بهساز کاشانه تهران از سال ۹۹ تاکنون به صورت پلکانی در حال افزایش است؛ برای مثال سال ۹۹ سود شرکت ۱۶۰ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۰ این عدد به ۴۶۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

همچنین بر اساس روند موفق شرکت و پیش بینی ای که انجام داده ایم به نظر می رسد تا پایان سال جاری نیز ۸۰۰ میلیارد تومان سود عملیاتی برای شرکت ثبت شود. البته این مهم در گرو تحقق دو پروژه ونک و سنگر است که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال این موضوع محقق می شود.

کد خبر: ۱۵۹٬۵۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha