۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
لزوم مساعدت بانک مسکن برای پرداخت اقساط تسهیلات
رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس تاکید کرد

لزوم مساعدت بانک مسکن برای پرداخت اقساط تسهیلات

فولادگر، رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی می گوید از آنجایی که با شیوع ویروس کرونا درآمد برخی خانوارها کاهش چشم گیری یافت، بانک مسکن باید مساعدت‌هایی برای پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی در نظر گیرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حمیدرضا فولادگر رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس با تأکید بر لزوم اجرای تعلیق سه ماهه اقساط تسهیلات بانکی توسط بانک مسکن، گفت: از آنجایی که با شیوع ویروس کرونا درآمد خانوارها کاهش چشم گیری یافت و از سوی دیگر پرداخت اقساط بانکی به ویژه وام مسکن بخش عمده‌ای از هزینه‌های افراد را تشکیل می‌دهد، بانک مسکن باید به منظور حمایت از مشتریان، سازوکارهایی برای به تعویق افتادن پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی در نظر گیرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی تبعات اقتصادی کرونا در جلسات متعدد کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس، افزود: می توان در نظر گرفتن شرایط ویژه برای به تعویق افتادن پرداخت اقساط وام مسکن را به منظور حمایت از خانوارها در ایام کرونا به عنوان پیشنهادی مورد بررسی قرار داد و سازو کار اجرای آن را تدوین کرد.

وی اظهار کرد: از آنجایی که بانک مسکن فقط در حوزه وزارت اقتصاد و دارایی نیست، وزارت مسکن و شهرسازی نیز باید پای کار آمده، و این دو وزارتخانه با هماهنگی یکدیگر زمینه به تعویق افتادن پرداخت اقساط تسهیلات مسکن را فراهم کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: در حال حاضر نرخ تورم بسیار بالاست و شیوع کرونا نیز تاثیرات اقتصادی بسیاری بر زندگی مردم و رشد هزینه های آنها داشته، بنابراین بانک ها باید با مکانیسمی مناسب پرداخت اقساط تمام تسهیلات بانکی را به تعویق بیاندازند.

کد خبر: ۱۵٬۹۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      0 0
      ندارین نداریم نداریم این بار هقتم نماینده مجلس حرف از تعویق اقساط میزنه. فقط حرف حرف حرف بانک مسکن داره روزانه جریمه میندازه
    • علیرضا IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      0 0
      از کجا درامد داشته باشیم تا قسط بدیم. خدایااااااد بسه
    • محمود IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      0 0
      دو قسط ندادم، 30 هزار تومنی هم جریمه کرده، هنوز درامد درستی ندارم، برای بانک مسکن یه پیشنهاد دارم: یه جفته کلیه توپ عالی جوون دارم آک آک. یکیش رو بیاد بکنه ببره......
    • ااا IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
      0 0
      منتظر اجرای تعویق اقساط مسکن هستیم. از سایت تحلیل بازار خواهشمندم که از بانک مرکزی و بانک مسکن و وزارت مسکن شهرسازی، تنفس وامای مسکن رو پیگیری کنن.