۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
قرارگیری فایل کوین بر لبه پرتگاه| قیمت در چه صورتی افزایش خواهد یافت؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

قرارگیری فایل کوین بر لبه پرتگاه| قیمت در چه صورتی افزایش خواهد یافت؟

رمز ارز فایل کوین در ماه ژوئن به پایین‌ترین حد خود رسید و به نظر می رسد این رمز ارز اکنون در انتهای طیف روند نزولی پیش از شکسته شدن حمایت حیاتی خود قرار گرفته است.

به گزارش بازار، رمز ارز فایل کوین در ماه ژوئن به پایین‌ترین حد خود رسید و به نظر می رسد این رمز ارز اکنون در انتهای طیف روند نزولی خود قرار گرفته است. پس از ریزش های سنگین تمامی بازار کریپتو در ماه های آوریل و می سال جاری، توکن بلاک‌چین فایل کوین تنها در ماه ژوئن نیز ۳۶ درصد دیگر سقوط کرد.

این در حالیست که فایل کوین به هنگام راه اندازی در سال ۲۰۱۷، موفق به جمع آوری سرمایه اولیه بسیار چشمگیری از طریق انتشار ارز اولیه خود از میان سرمایه گذاران شده در سال ۲۰۲۱ نیز یکی از ارزهای مطرح بازار محسوب میشد.

با اینحال، اکنون نشانه هایی مبنی بر اینکه اگر گاوها نتوانند از حمایت فعلی دفاع کنند، امکان عبور فایل کوین از پایین ترین حد تاریخی خود وجود می خورد، پدیدار شده که همین موضوع آینده فایل کوین را زیر سوال می برد. فایل کوین در حال حاضر با قیمت ۵.۲۴ دلار معامله می شود که نشان دهنده افت ۹۷.۷ درصدی قیمت این رمز ارز نسبت به اوج قیمت خود در ۱ آوریل ۲۰۲۱ است.

در حال حاضر، حرکت قیمت فایل کوین از احساسات عمومی بازار پیروی کرده و هیچ یک از ارزش های بنیادی این پروژه موفق به افزایش ارزش آن نشده است. حتی اعلام ادغام کیف پول Brave با بلاک چین فایل کوین نیز این احساسات منفی را کاهش نداد.

در حال حاضر، پیش بینی قیمت فایل کوین تنها به این بستگی دارد که آیا گاوها خواهند حمایت حیاتی این ارز را در نقطه ۴.۹۸۱۳ دلار حفظ کنند یا خیر. اگر آنها موفق به انجام این کار نشوند، فایل کوین هنوز می تواند به روند نزولی خود ادامه دهد.


پیش بینی قیمت فایل کوین

قرارگیری فایل کوین بر لبه پرتگاه| قیمت در چه صورتی افزایش خواهد یافت؟

حرکت اندازه گیری شده از شکست مثلث نزولی در سطح حمایت ۴.۹۸۱۸ تکمیل شد. پس از آن، یک رالی اصلاحی با مقاومت ۶.۴۵۶۲ دلار روبرو شد و شکست حرکت صعودی آغاز شده در این نقطه، با ادامه روند نزولی به سمت حمایت ۴.۹۸۱۳ دلار دنبال شد.

کاهش به زیر این سطح، سطح گسترش فیبوناچی ۱۰۰% را در ۴.۲۲۶۰ هدف قرار می دهد. اهداف اضافی به سمت جنوب در علامت قیمت ۳.۶۳۵۴ دلار (سطح اصلاحی فیبوناچی ۱۲۷.۲ درصد) و سطح قیمت ۳.۳۲۷۱ دلار یعنی فیبوناچی ۱۴۱.۴ درصد قرار دارد.

از طرف دیگر، جهش به بالای ناحیه ۴.۹۸۱۳ دلار منجر به آزمایش مقاومت ۶.۴۵۶۲ دلار خواهد شد. در صورت عبور از این سطح، گاوها در ادامه مسیر با مقاومت ۷.۳۱۱۲ دلار برخورد خواهند کرد.

کد خبر: ۱۵۹٬۳۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha