۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
زائران مازندرانی با ۶ پرواز به مدینه منوره منتقل می شوند
در گفتگو با بازار؛

زائران مازندرانی با ۶ پرواز به مدینه منوره منتقل می شوند

ساری- وطنخواه، مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به اعزام زائران حج از این فرودگاه، گفت: شش سورتی پرواز، زائران را از ساری به مدینه منوره منتقل می کنند.

سعدالله وطنخواه در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه اعزام زائران حج از ششم تیرماه در فرودگاه شهدای بین المللی ساری آغاز می شود، افزود:این زائران با شش سورتی پرواز روانه سرزمین های وحی می شوند.

وی با عنوان اینکه فرایند تحویل بار غیرهمراه زائران خانه خدا و کنترل و بازرسی آن در فرودگاه ساری آغاز شده است، به برنامه پروازی رفت حج تمتع اشاره کرد و گفت: روز دوشنبه دو سورتی پرواز مدینه- ساری- مدینه در ساعت ۱۰ صبح و ۱۹ و ۵۰ دقیقه اولین گروه زائران را روانه سرزمین وحی می کند.

وی ادامه داد: همچنین روز سه شنبه دو سورتی پرواز مسیر جده - ساری- مدینه و مدینه ساری - مدینه ساعت ۹ صبح و ۱۷ و ۳۰ دقیقه در فرودگاه ساری انجام می شود.

وطنخواه ادامه داد: در روز چهارشنبه نیز دو سورتی پرواز مسیر مدینه - ساری - مدینه ساعت یک بامداد و ۱۳ و ۳۰ ظهر آخرین گروه حجاج را به سرزمین وحی اعزام می کند.

مدیرکل فرودگاه های مازندران ادامه داد: بیش از هزار و ۴۰۰ زائر حج تمتع امسال از فرودگاه بین المللی ساری روانه سفر معنوی حج می شوند.

کد خبر: ۱۵۸٬۲۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha