۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
گوشی هوشمند «هات ویو» W۱۰؛ غول ارزان قیمت چینی با باتری قدرتمند!
تازه های فناوری؛

گوشی هوشمند «هات ویو» W۱۰؛ غول ارزان قیمت چینی با باتری قدرتمند!

گوشی هوشمند جدید «هات ویو» W۱۰ با امکاناتی همچون ضد آب و ضربه بودن و البته با باتری قدرتمند ۱۵ هزار میلی آمپری روانه بازار شد.

به گزارش بازار، گوشی هوشمند جدید «هات ویو» W۱۰ با امکاناتی جدید و فوق العاده مهیج ویژه علاقمندان به تلفن های همراه هوشمند به بازار آمد.

این گوشی قدرتمند پیش از هر چیز، به یک باتری عالی ۱۵ هزار میلی آمپری مجهز بوده که خیال آن دسته از افرادی که برای ساعات متوالی از تلفن همراه خود استفاده می کنند را تا حد زیادی راحت خواهد کرد.

همچنین استفاده از پردازشگر مدیاتک هشت هسته ای مدل Helio A۲۲ SoC نیز از دیگر مزایای این گوشی تلفن همراه بوده که آن را به گزینه مناسبی برای علاقمندان به انجام بازی هایی با گرافیک نیمه سنگین تبدیل می کند.

در خصوص استحکام بدنه این کوشی که یکی دیگر از نقاط قوت آن محسوب می شود باید بدانیم که گرید بدنه آن در طبقه بندی ادوات نظامی بوده که طبیعتا ضد آب نیز هست.

صفحه نمایش این غول چینی نیز ۶.۵۳ اینچ بوده که از کیفیت HD پلاس برخوردار است.

W۱۰ قرار بود از این هفته با قیمت ۹۹ دلار در فروشگاه اینترنتی اکسپرس چین عرضه شود که با توجه به برخی ملاحظات و تغییرات انجام شده در آن، نهایتا با قیمت ۱۳۹ دلار در دو رنگ طوسی و نارنجی وارد بازار خواهد شد.

همچنین این گوشی جذاب با دو رم ۴ و ۸ گیگا بایت به علاوه حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت عرضه شده که البته امکان ساپورت حافظه جانبی تا ۵۱۲ گیگابایت را داشته و با این حساب، حافظه نسبتا کم داخلی آن، نگرانی خاصی را برای کاربران ایجاد نخواهد کرد.

اما دوربین این گوشی با توجه به گرید کاربری آن که مشخصاتی شبیه به گوشی های مستحکم کاترپیلار دارد، شاید چندان برای نسل جوان و علاقمند به عکاسی مناسب نباشد. چراکه دوربین اصلی تعبیه شده بر روی این گوشی تنها ۱۳ مگاپیکل قدرت داشته و این در حالیست که قدرت دوربین سلفی آن نیز ۵ مگاپیکسل است.

کد خبر: ۱۵۸٬۱۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha